Hallo,
Wij zijn met een paar vrienden naar een stripclub geweest in het buitenland we zijn naar binnengegaan en kwamen meisjes bij ons na een praatje ging je naar een privé kamer hier heb ik een stripact gekgregen met een lapdance heb de meisje met me handen gevoeld en gestreeld voelde wel op den duur zweet over haar lichaam ik had me kleren aan toen wou ze me broek losmaken om me penis eruit te halen waarop ik zij dat ik dat niet wou toen heeft ze laatste gedeelt duurde een kwartier totaal haar string ook uitgedaan en lapdance de verder nou ben ik bang dat ik wat opgelopen heb is dit mogelijk ze gaf me ook af en toe een kus in mijn nek .
Het zit me niet echt lekker dwaalt hele tijd in me hoofd
Kans dat je zo iets oploopt is echt 0,0. Je hebt helemaal niks maatje geniet van je weekend!
Wat fijn en gerustellend om dit te horen bedankt anoniem
Dit is de anoniem die vaker op de reacties en uitleg geeft ?
Ook fijn weekend
Wat ik ben vergeten toe te voegen waar het juist om ging ze ging naakt ging de laatste gedeelte van de show en och met haar vagina beetje over mijn broek heen wreef dus het ging mij erom niet dat het door de broek en boxer toch tegen mijn penis is gekomen de vagina vocht misschien is die kans ook 0,0
Ook zo krijg je geen SOA of HIV. Zolang je penis niet vaginaal, anaal of oraal in haar is geweest is de risico 0,0.
De informatie van 14:19 is niet juist.
Wat je beschrijft in je openingspost: zo krijg je geen hiv of soa.
Voor overdracht van een soa moet er contact geweest zijn, dat kan eventueel ook via vocht aan je handen. Je hoeft er dus niet "in" te zijn geweest. Hiv krijg je sowieso niet op deze manier.
Bedankt voor de fijne reacties maar die vocht door de broek heen voor hiv of soa is dan niet mogelijk toch sorry als ik doordram want ik zit er heel erg mee .
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Dat antwoord is al gegeven, dus ik begrijp niet dat je je vraag blijft herhalen.
Daar heb je mij weer ik zit er helemaal doorheen ben echt kapot
Ik snap dat ik misschien al antwoord heb gekregen alleen zit nu helemaal in paniek me vriendin en ik zelf zijn helemaal ziek verkouden geen energie diarree nou ben ik toch heel bang of er toch echt iets is mijn angst is ik heb een klein wondje die wel is opengaat naast me eikel die avond ben echt bang dat er toch vocht door de broek en boxer van de stripster daar tegen is gekomen en ik hiv heb opgelopen is dit echt onzin wat ik denk ?
De antwoorden zijn idd al gegeven. Je kunt zo geen HIV krijgen