Maar wat is de verklaring hiervoor? Bij een covid zelftest krijg ik nooit indrooglijntjes uren later bijvoorbeeld
Daar hoeft geen verklaring voor te zijn. Het is gewoon een indrooglijntje.
Oké dan probeer ik te vertrouwen op de uitslag van de OneDayClinic na 12-13 weken. En hopelijk zal de uitslag maandag bij de huisarts niet veel anders zijn. Fingers crossed. Geen idee waarom ik denk dat dat betrouwbaarder is dan de uitslag van de hiv sneltest (ook een 4e generatie combo test) bij de OneDayClinic.
Ik denk dat ik voorlopig ook niets meer van seks wil weten met nieuwe contacten. Krijg er alleen maar schrik van achteraf en het leuke is er een beetje vanaf. Lijkt wel alsof het de normaalste zaak is geworden om orale seks onveilig te doen en ik werd in het verleden haast uitgelachen als ik dat wel veilig wilde.
Reguliere test bij huisarts en sneltest bij One Day Clinic waren beide negatief na 12-13 weken. Klachten houden helaas aan nog dus weet niet of overdoen nog nodig is of dat opgezette klieren iets anders als oorzaak hebben. Ik ga vanuit dat 12-13 weken definitief is. Angst is wel weg maar zal nog testen op hepatites en syfilis en andere SOA voor de zekerheid. Het ergste kan ik nu gelukkig afsluiten.
Ik heb orale sex gehad en ik heb daarna last van diarre gekregen nachtzweten spierpijn en zweertjes in de mond heb ik hiv
Ik zou het niet kunnen zeggen. Wanneer heb je de orale seks gehad?
Beste John,
Ik heb hier eerder gepost, maar heb toch nog een vraagje.
Het is bijna 4 maanden na risicocontact (2-3 juni)
Op 4 sept heb ik bij One Day Clinic een sneltest laten doen. Hier is op antigeen en antistoffen getest.
Op 5 sept heb ik bij de huisarts laten testen. Er is alleen op antistoffen getest.
Beide testen waren negatief.
Klachten houden echter nog steeds aan. Ik heb nog steeds last van licht pijnlijke klieren in de nek/hals en voel een knobbel bij de liezen.
Ook heb ik meerdere keren roze jeukende bultjes die ineens komen opzetten. Zie foto.
Na krabben zijn er vrijwel snel bloeduitstortingen/blauwe plekken ontstaan. Ik vind dit een vreemde reactie op wat bultjes die in eerste plaats op muggenbultjes leken. Eerder zaten ze op mijn linkerknie en zijn daar bijna genezen, maar zitten nu op mijn rechteronderbeen. Wat kunnen dit zijn?
En zou dit een symptoom van hiv kunnen zijn? Dus met andere woorden; is hertesten op bijna 4 maanden nog nodig bij aanhoudende klachten? Volgens mijn huisarts niet nodig.
Alvast bedankt voor je reactie!
Je huisarts heeft gelijk. HOV heb je dus blijkbaar niet. De klachten komen dan dus ergens anders vandaan
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Dankje John. Dan ga ik een afspraak maken bij de huisarts om naar de bultjes te laten kijken.
@Sammy
Niemand kan je zo vertellen of je een HIV infectie hebt opgelopen. Dat kan alleen maar met een HIV test.
Op 2 dec risico gelopen want werd 6 weken daarna ziek.. krentenbaard en antibiotica. Op 3 maart mijzelf met sneltest laten testen negatief! Toen op 23 mei afgelopen haar het hele test pakket gepakt gelukkig alles negatief.. ik blijf ziek en ik ben ontzettend bang dat het onbetrouwbaar is .. huisarts gaf aan dat ze big geregistreerd zijn en iso..
Is dit na zoveel tijd betrouwbaar
Ja dat is betrouwbaar