Huiduitslag over je hele lichaam.
Als je denkt een HIV infectie te kunnen hebben opgelopen, moet je niet naar symptomen zoeken maar een test laten doen. Dat is de enige manier om zekerheid te krijgen
Indien huiduitslag als gevolg van hiv aanwezig.
kan dit ineens (op enkele uren) op je hele lichaam opkomen?
En gaat dit ineens (de dag erna) ineens terug weg?
Nee dat kan niet
Ja, en dan zijn er ook nog andere klachten. HIV komt nooit met maar 1 symptoom
Hoi Peter,
Mag ik vragen wat hier uiteindelijk uit is gekomen? Heb vergelijkbare klachten namelijk…
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Nee, dat niet. Koud rillingen zonder koorts, keelpijn, wazig zicht en dit gaat op en af al een aantal weken.
Als je wilt weten of je een hiv infectie hebt, dan moet je een hiv test doen. Het analyseren van allerhande (vage) klachten en symptomen is daarvoor zinloos.
Ga ik ook doen. Maar vraag mij af of dit bijpassende klachten zijn. Ondervind er veel stress van, dus kan ook weer klachten veroorzaken.
Er zijn geen 'bijpassende klachten' bij hiv. D.w.z.: als iemand hiv heeft, dan komen er diverse klachtenpatronen voor. Die zijn echter zo algemeen, dat je op basis van die klachten niet kan denken aan hiv.
Hiv stel je vast op basis van een hiv test. Bij twijfel is het dus belangrijk om die test te doen, en proberen verder niet teveel te richten op klachten of symptomen.
Ik heb een Hiv rna test gedaan op 15e dag na onbeschermde orale seks hoe ik heb gelezen die is 96 tot 100 procent betrouwbaar na 14 dagen is dat echt zo? Heb me laten testen bij one day clinic.
Als je een negatieve RNA test hebt bij 14 dagen is het altijd nog nodig een controle test te doen