Ik had zeg maar en trio en ze had me bezig gehouden en ik dacht van ze gewoon condoom om en normaal sex hebben zoals altijd maar blijkbaar heeft ze me ding in haar kont gestopt dat zag ik later ik heb ook later ook zelf aangifte op haar gedaan
Wat kan je oplopen als je dat heb meegemaakt ik heb ook heel erg last van me gewrichten me handen en had heel erg koorts ben ook heel erg ziek geweeest gevoel van weg vallen moeite me geheugen dingen opslaan heb braifog rare druk op me hoofd
Wat kan je oplopen als je dat heb meegemaakt ik heb ook heel erg last van me gewrichten me handen en had heel erg koorts ben ook heel erg ziek geweeest gevoel van weg vallen moeite me geheugen dingen opslaan heb braifog rare druk op me hoofd
Slaat je fantasie niet een beetje teveel op hol?
"heeft ze me ding in haar kont gestopt dat zag ik later" -> geloof je dat nu zelf? Dat je daar niets van merkt, en dat het zomaar ineens gebeurt?
Ik heb het niet gemerkt wat ze kwam op me zitten en die ander vrouw was met me bezig dus ze had me verlijd dus ik ging er vanuit dat die andere gewoon op normale manier sex zou krijgen later zag ik dat
Niet op HIV. Voor andere soa's geldt dat niet
Ik heb me op chlamydia getest was nagatief heb ook op gonoree getest was ook nagatief dat was paar weken terug heb ook siflis ook nagatief hepatitis a b c ooo dus ik weet het nog steeds niet wat het is voel me nog steeds duizelig en extreem vermoeiend ook als ik niks doe het gevoel alsof ik er niet bij ben
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik heb me op chlamydia getest was nagatief heb ook op gonoree getest was ook nagatief dat was paar weken terug heb ook siflis ook nagatief hepatitis a b c ooo dus ik weet het nog steeds niet wat het is voel me nog steeds duizelig en extreem vermoeiend ook als ik niks doe het gevoel alsof ik er niet bij ben ook afgevallen heb ook uitslag op me lichaam
Ga dan eens met de klachten naar de huisarts
Dat schreef ik op 5 november 2024 om 08:43 ook al.
Het komt eerder over als iemand met een irreële angst voor een ziekte die hij/zij niet heeft.
Ik ben gegaan was bij de nacht Dinther die hebben niks kunnen zien ze hebben bloed geprikt en hebben geen ontsteken ofso ze hebben me gezegd dat ik met en psycholoog moet praten
Ik heb me vandaag op gonnoroo chlamydia en siflis en hiv getest allemaal nagatief maar heb wel nog de klachten van me lichaam en me hoofd me geslacht deel doet nog steeds pijn brand in me plasbuis om me eikel en heb en heel nare geur bij me geslachtdeel en me lichaam