Hallo, oke het verhaal gaat. Ik heb onbeschermde sex (oraal en vaginaal) gehad een week terug ongv., na de sex een scheurtje in mn voorhuid opgelopen. Nou heb ik daar vaker last van gehad, ivm te nauwe voorhuid. Een week later kreeg ik te horen dat zij dacht dat er een infectie of overgedragen, en meteen wat breedschalige antibiotica er tegen aan heb gedouwt.
Nu is dat sneetje van mij erg pijnlijk (bijvoorbeeld als het tegen iets aan komt, of als ik er overheen plas) ik dacht, dat is logisch (ondanks dat ik 't nog nooit zo pijnlijk heb ervaren --> ik kan mijn voorhuid niet meer terug trekken want dat doet te veel pijn!) op dit punt begon ik me een beetje zorgen te maken wat het zou kunnen zijn dan.. Het wondje pust niet echt volgens mij, en ik probeer het schoon te houden (nogmaals het is maar 1 sneetje lijkt het)
Nu heb ik eer gister een enorme hoeveelheid aan alcohol gedronken, alsin belachelijk veel. Gister voelde ik me enorm slecht. Trillerig, verward, alsof ik koorts had, moe, misselijk (niet hoeven kotsen, wel de neiging), kon niet eten, drinken maakte me nog misselijker. Zweete constant. Toen ik in bed ging liggen sloeg het nog harder in en heb ik echt lopen ijlen van de koorts. Wordt net wakker en voel me iets beter, maar nog steeds niet oke.
Nu ben ik in paniek. Ik heb de symptomen van Herpes Genitalis opgeocht, en de koorts etc etc pijn bij plassen, de infectie die blijkbaar is overgedragen... Het is allemaal heeeel verdacht. Maar omdat het niet echt een pussend blaasje is, ik geen jeuk heb, geen irritatie aan mn eikel. Hoop hoop hoop ik dat het niet HSV is.
Dus nu is de andere mogelijkheid voor de koorts, alcohol vergiftiging (wat ook zekers niet onwaarschijnlijk is). De gast waarmee ik heb lopen zuipen had vrijwel exact de zelfde struggles als mij, naast het feit dat hij dus geen wond op je voorhuid heeft (en daar dus geen last van heeft), wel heeft moeten kotsen (tot 3x aan toe) nadat hij een hapje at (Was mij ook bijna gebeurd). MAAR hij heeft volgens mij geen extreme koorts gehad vannacht.
Nu heb ik Alcohol vergiftigings symp ook even bekeken. Veel kwam overeen, en het is mogelijk ok flu-like symptomen te ondervinden (zoals koorts). Alleen had ik geen last van bijzonder erge kort ademigheid (heb wel in een ijl bui een droom gehad over dat ik een epileptisch aanval ondervond, de dromen zijn erg realistisch en heftig en absoluut niet chill)
Nu weet ik gewoon echt niet wat wie hoe waar, ik ben op reis. Wil me eigenlijk laten checken. Maar heel benieuwd of jullie ervaring hiermee hebben gehad of dat er misschien experts zijn die mij kunnen helpen kwa diagnose.
*ik ben ook wakker geworden vandaag met een blaasje op mn tong.. Wat op meerdere manier opgelopen kan zijn waarschijnlijk?
Update:
Heb net toch de voorhuid terug getrokken weten te krijgen, denk dat het sneetje aan het helen is. Slechte nieuw, was geen plaatje. Smegma in overvloed en bij schoonmaken meer pijn ondervonden. Vrijwel zeker dat er een blaasje (blaasjes) op de rand tussen voorhuid en de onderkant van mijn eikel zitten... Dus dat voorspelt niks goeds.
Is het mogelijk blaasjes zoals dat bij andere infecties te krijgen dan herpes? Of kan ik vrijwel zeker zeggen van HSV? (Plassen brande niet meer na schoon gemaakt te hebben, maar dat kan een gelukje zijn geweest.)
Heb dus geen blaasjes aan de buitenkant, maar wel (in iedergeval 1 behoorlijke) aan de binnenkant.
Het is erg moeilijk om daar ongezien iets over te zeggen. Het is mogelijk dat je na de antibiotica een schimmelinfectie hebt/krijgt. Dat zou wat klachten kunnen veroorzaken. Smegma en een geïrriteerde voorhuid. Een alcoholvergiftiging is niet erg waarschijnlijk, vermoedelijk zou je dan het ziekenhuis hebben gehaald...Blaasjes in de voorhuid zijn geen goed teken in de regel...maar komen niet door het nuttigen van alcohol.
Een blaasje op de tong kan meer oorzaken hebben, maar als je ook orale seks hebt gehad is herpes niet denkbeeldig..
Inmiddels een SOA test gehad (swab stick and blood) en the results were : GONNORHEA. Vreugde dansje is gedaan, maar heb nogsteeds lichtelijk een hard hoofd erin.
Ken vrijwel geen gevallen van gonnorhea met blaasjes. En die koorts elke avond is vrij ongebruikelijk (maar mogelijk door dat mn immuun systeem vrijwel niet bestaand is na al die alcohol van afgelopen maanden). Maargoed heb wel echt 200 x gevraagd of ze het zeker wisten en of die test 100% zeker was.
Het ding is, bij de swab test (die trouwns alles behalve fijn was) had ik moeite met toen hij de blaasjes aanraakte. Ik hield t miss een halve seconde vol en trok toen weg.. Zou het kunnen dat ie niet genoeg sample heeft kunnen nemen om zo herp neg te zijn verklaard?
+heb wel acyclovir gekregen voor de blaasjes met als "reden": omdat het goed werkt tegen alle blaasjes en sneetjes op genitaal gebied losstaand van soa of niet
[quote]heb wel acyclovir gekregen voor de blaasjes met als "reden": omdat het goed werkt tegen alle blaasjes en sneetjes op genitaal gebied losstaand van soa of niet[/quote] Dat is een krasse uitspraak...ze zijn er dus zelf ook niet zo zeker van blijkbaar
Je bent in een regio waar de medische standaard al niet zo hoog is.....
[quote]Ik hield t miss een halve seconde vol en trok toen weg.. Zou het kunnen dat ie niet genoeg sample heeft kunnen nemen om zo herp neg te zijn verklaard?[/quote] Het zou kunnen. Als er geen vocht uit het blaasje is opgenomen met de swab zou dat een vals negatief kunnen geven....
Het kan wel heel goed zijn dat je naast een eventuele herpes infectie ook de gonorroe hebt. Dit soort combo infecties komen wel vaker voor