Ik hoop dat ik een antwoord hier op krijg want ik kan er letterlijk niet van slapen.
Een jaar geleden kreeg ik blaasjes rond mijn vagina. Ze verspreidden zich heel snel, ze deden verschrikkelikk veel pijn. Kon niet zitten, liggen of staan. Telkens wanneer ik bewoog voelde alsof ik ze tegen elkaar liet schuren. Ik ben naar spoed gegaan en ze deden een test. Ik werd gestuurd naar een gynaechoog en die vertelde me dat ik herpes type 2 heb zonder mijn test resultaten te bekijken. Ondertussen heb ik nog zo'n 'aanval' gehad en heb ik een andere dokter bezocht die twijfelde( hij dacht ook herpes). Hij stelde voor om een bloedtest te nemen ( antistoffen) en zeker te weten. Ik heb daarna ( een week of 2 ) mij laten testen en de test was negatief( ik had geen antistoffen in mijn bloed). Hij vertelde mij dat ik geen herpes heb. Ik ben vandaag langs dezelfde dokter gegaan als van de eerste keer en heb hem verteld over mijn bloedtest en hij weet niet wat het anders zou kunnen zijn dan herpes. Zou ik de test geloven of wat de dokter vermoedt??? Help
! Ik weet niet goed.