beste
bedankt voor je uitleg
ik laat nog iets weten over het verdere verloop zo kunnen er misschien meerdere mensen geholpen worden die radeloos zijn
groetjes
beste
vandaag met de fiets gereden en terug een beetje rode plekken op de eikel en tijdens de rit terug een zurend gevoel aan de eikel zou dat kunnen komen vanop de fietszadel te zitten ik ben gewoon van fietsen of kan het komen door men prostaat het gevoel gaat echt niet geheel wel
ik word er deprecief van er zit er ieder uur van de dag aan te denken ik kan er gewoon men gedachten niet vanaf houden ik word er gek van
Dat zou door het fietsen kunnen komen.
beste
sorry voor de vele vragen maar ik ben zo onzeker over die plekken
en doordat het niet geneest ben ik zo onzeker dat het maar een schimmel zou zijn en ik steeds aan herpes zit te denken doen de rode plekken van herpes altijd pijn
Herpes is altijd pijnlijk. Ga met de klachten naar de huisarts zou ik zeggen
beste
dat zou ik best willen maar zit voorlopig nog op zee en komen maar af en toe aan de wal in het buitenland dus hier naar de dokter gaan is geen optie ik moet nog een periode van meer dan een maand op zee blijven
dus jij voorlopig ben jij men enigste hulp voor de komende maand
Beste Danny,
Nadat ik je verhaal heb gelezen wil ik even aansluiten bij John.
Ik ben dan geen man maar heb wel ervaring met Herpes. Zoals jij beschrijft lijkt me dit echt geen herpes. Herpes komt inderdaad in vele vormen en lasten maar zoals jij beschrijft heb ik nog niet eerder meegemaakt of gehoord van mede lotgenoten.
Hopelijk verdwijnen je klachten zodra je je kuur hebt afgemaakt en zou vooral even rust nemen voor zo ver dat kan en goed voor je (gehele) lichaam zorgen.
Vraag of ze fluconazol in de scheepsapotheek hebben
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
beste laura
bedankt voor je antwoord en dat je de john bijstaat in zijn mening
hopelijk hebben jullie gelijk ,een beetje rust in men leven zou goed doen je kan je niet voorstellen wat er allemaal door men hoofd speelt
ik laat nog weten hoe het verder verloopt groetjes
Wat heel goed is tegen genitale herpes is. Tea tree oil. Van het merk chi. En ik neem ongeveer 8 pillen per dag van L-lysine 1000 mg6met vitamine c. En ook nog vitamine c1000 mg. En binnen paar dagen is het weg. De druppels doe ik 2 tot 3 keer per dag. En helpt heel goed.
beste
hier nog even een opdate
zalf tegen de schimmel hebben we hier niet du besloot ik maar men pillen tegen de schimmel voor men teennagel langer te nemen als voorgeschreven
de rode plekken op men eikel zijn vager maar nog niet weg zouden deze in het geheel moeten verdwijnen als ik de pillen nog even doorneem of moet ik een cream proberen te kopen in het buitenland zoals in vorige berichten gemeld kan ik voorlopig niet naar een dokter
wat ik wel raar vind is dat de 1 dag de plekken duidelijk te zien zijn op de eikel en de andere dan niet maar de tinteling niet weg gaan ik zit er natuurlijk iedere dan aan te denken
op het forum rode vlekken op de eikel heb ik ook eens gekeken en daar wordt er toch geschreven dat het herpes kan zijn
zou dat in mijn geval dan ook niet kunnen zijn ik loop er nu al een 5 maanden mee rond en er is nog niet 1 dag geweest dat ik er geen last van had (rode plekken of tinteling)
Het zal toch een schimmelinfectie zijn. Herpes is onwaarschijnlijk als het zo lang duurt.
beste
dus ik neem die pillen dan nog even door is dat aan te raden of zou ik ze stoppen dat de dokter bij thuiskost kan zien als het een schimmel is
groetjes
Dat is een keuze die je zelf moet maken. Wanneer ben je weer aan wal?