dat lijkt eerder op een schimmelinfectie
zou er dan geen jeuk ontstaan moest het schimmel zijn
en zou het kunnen moest het herpes zijn dat alles genezen is in 3dagen volgens dat ik hier op het forum lees duurt het een week en meer voor genezing
Het hoeft niet perse te jeuken. En herpes geneest beslist niet in 3 dagen, en zou ook vervelende pijnklachten geven.
Bedank voor je antwoord
Maar ik zit ermee in dat het herpes was maar als ik het zo lees kan herpes symtonen niet weg zij na 3 dagen en doet het zeker pijn als er een uitbraak is
Dat lijkt zo zeker niet op herpes
hallo,
ik zit nu in mijn eerste uitbraak. Vorige week maandag last van ontzettende jeuk. Dinsdag 3 wondjes ontdekt en naar de huisarts geweest. Zaterdag nieuwe wondjes en blaasjes erbij. Maandag de uitslag gehad van de huisarts dat ik het heb. Ben sinds vandaag bezig met een kuur en ik smeer sinds zaterdag zinkzalf en slik sinds zaterdag ook Lysine tabletten. Weet iemand hoelang het duurt voordat de wondjes geheeld zijn? Heeft iemand ook tips om de wondjes sneller te laten helen?
Ik lees veel op de forums om ze te laten opdrogen
Een vraagje hoe ben je getest geweest bloed of afname uit een blaasje
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ongeveer 8 dagen geleden dat ik de vorige klachten had zoals beschreven op 2 april nu ziet er alles normaal uit enkel dat ik vind dat de uitgang van men plasbuis roder staat dan de rest van men eikel smorgens is het minder rood dan tijdens de verder in de dag lost een schimmelinfectie van zelf op of moet ik daarmee terug naar de dokter als het een schimmelinfectie is
De vorig keer zij de dokter stoppen met smeren en zo laten maar de iets roder uitgang maak ik me zorgen of is dat normaal dat het uiteinde roder staat ik weet het allemaal niet meer kijk er iedere keer naar tijdens het plassen men eikel zelf is droger dan normaal vind ik
Met een bloedtest kan ik dan zeker weten als ik herpes heb
ik had een rode uitslag op de eikel na onveilige sex een 3 tal maanden is alles weg
De standaard soa tests heb ik gedaan daar is niets uitgekomen
Maar zit er mee in dat die rode uitslag op de eikel herpes was deze kan niet getest worden doordat er geen vocht of blaasjes waren
Weet iemand raad
Herpes kan met een bloedonderzoek niet worden getest.
En hoe kan ik het dan te weten komen als ik geen blaasjes heb
Ik heb een vraagje..
Ik heb op dit moment een uitbraak, dit is mn 2e. Bij de eerste uitbraak zat ik er zo doorheen dat ik alle handdoeken en kleding weg had gegooid nadat ik het gebruikt/ gedragen had. Voelde me alsof mijn leven voorbij was. Nu bij de 2e keer merk ik dat het mentaal nog een grote rol speelt maar heel anders dan bij de eerste uitbraak, ook vind ik het nu wel zonde om alles weg te gooien en vind ik het ook minder erg om mezelf nuttig te maken;).
Hierom ook de vraag: is het genoeg om kleding op 40 graden en handdoeken op 60 graden te wassen?
Ja hoor.Je hoeft echt niets weg te gooien
ik zit met een vervelend probleem
in november onveilige seks gehad . in de eerste weken erna voelde en zag ik niets aan men eikel ,zo een 4 tal weken later zag ik rode vlekken op de eikel die de ene dag erg rood waren de andere dag bijna verdwenen dat duurt nu al een 3 tal maanden pijnlijk zijn ze niet
een standaard soa test gedaan bij de dokter en daar is niets uitgekomen bloed en urine
mijn vraag is nu zou het herpes kunnen zijn en zouden de rode vlekken 3 maand blijven de ene dag minder dan de andere dag bij een herpesaanval