Afgelopen donderdag te horen gekregen dat ik wel herpes heb. Dacht zelf eerder uitgescheurd en sneetjes vh scheren, maar zij zag bultjes ik verder niet. Moest maar smeren met zinkzalf. Pijn nam toe en intussen zag ik wel wondjes en soort van puistjes, later leek het idd op herpes zoals die wel op de tong voorkomt. Kreeg geen medicatie ze vond het nog niet zo erg, maar kreeg deze vandaag alsnog via huisarts post en denk nu had maar eerder gegeven wie weet was er dan .inder uitbraak, maar ja gedane zaken.... Smeerde licodaine zalf maar dat spul laat zich niet makkelijk smeren en zeker niet als je verrekt vd pijn. Nu ontdekt dat als ik het op een gaasje doe en erop leg, of maandverband mee insmeert dit wel verlicht
Zie ook dat er wat wondvocht op komt. Nu lees ik dat het 7-28 dagen duurt voor de blaasjes helemaal weg kunnen zijn, maar ik zou graag ervaringen horen wanneer in elk geval die pijn maar eens minder word...en verspreid het zich niet nog verder nu ze dus blijkbaar open zijn en er vocht uit komt? Alvast bedankt