Dankuwel. Ze kreeg letterlijk bultjes/blaasjes zonder zich ziek te hebben gevoeld of iets dergelijks. Ik neem aan dat dat nog altijd beter aansluit met herpes dan met hiv?
yep
Ben ik weer. Een heel andere vraag:
Kan mijn vriendin mij gewoon oraal bevredigen en aftrekken terwijl ze een aanval heeft? Uiteraard nadat ze dr handen heeft gewassen?
Dat zou in principe moeten kunnen
Zou u het afraden? Mijn vriendin wilt het heel graag maar ik weet dus niet zo goed wat ik moet doen...
Dat moeten jullie zelf bepalen.
Dankuwel dat begrijp ik. Maar als de handen netjes gewassen worden en evt zelfs nog desinfectie gel gebruikt wordt, is er dan nog risico?
Je vraagt me iets waar ik eigenlijk geen antwoord op kan geven. Als ze de schaamstreek niet aanraakt is het geen probleem
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Haar eigen schaamstreek bedoelt u? Voordat ze mijn schaamstreek aanraakt?
Ja, want zij heeft een uitbraak toch?
Hallo tandor John
Ik plaatst maar gewoon mijn vraag hiertussen. Is bij genitale herpes altijd sprake van een blaasje of blaasjes en zijn deze als zodanig herkenbaar en niet te overzien zeg maar? En lees dat wanneer je genitale herpes hebt je dit ook daadwerkelijk voelt als in dat het behoorlijk pijnlijk is.
Gr. Y
Doorgaans is dart als zodanig herkenbaar en pijnlijk
Excuses voor de vele vragen hoor! Ze ervaart nu wel wat meer pijnklachten dan helemaal aan het begin. Ze beschrijft het als een soort drukkend gevoel en het schuurt, soms gaan de blaasjes dus ook open en dan kan het een beetje branden met plassen. Past dit beter bij herpes dan de klachten dat ze eerst had (ofwel; amper klachten)? De dokter heeft het al gediagnosticeerd als herpes maar aangezien de symptomen niet echt aansloten had ik wel een beetje twijfels nog.
Dat past wel bij herpes