Hallo,
Ik heb vorige week seks gehad met mijn vriend, ik was niet nat genoeg maar dat vind mijn vriend vaak fijn omdat het dan strakker voelt volgens hem. Na de seks voelde het links en rechts naast mijn vagina een beetje pijnlijk en was het rood. (Niet in mijn vagina maar de huid ernaast). De dag erna ging het jeuken en waren er wat rode plekjes. Dit bleef een week. In die week jeukt het heel erg waardoor ik dan toch ga wrijven waardoor de huid kapot gaat. Als de huid kapot is, is de jeuk weg en geneest het ongeveer na een week. Ik heb dit nu al een paar keer meegemaakt en er nooit wat achter gezocht omdat ik dacht dat komt doordat Zijn penis naast mijn droge huid schaaft. Nu begin ik me toch af te vragen of ik misschien al jaren herpes heb zonder Het te weten. Vooral omdat het steeds zo lang duurt voor het geneest. (2 weken vind ik best lang) Maar ik heb nog nooit iets van blaasjes gezien en mijn vriend heeft zoiets nooit. Het is wel zo dat wanneer ik dit heb ook 2 weken geen seks heb omdat ik bang ben dat het nog verder kapot gaat en het dan misschien wel zeer doet door de kapotte huid. En ik me natuurlijk ook schaam voor de rode plekken. Er komen ook nooit echt korstjes op maar altijd een dun wit laagje en na een week is het allemaal weer dicht. Pijn heb ik er ook niet aan, geen branderig gevoel. En het is altijd na seks wanneer de huid te droog is geweest. Vaak ook als ik die dag geschoren heb is de huid vaak droog. Ik heb dit ook nog nooit gehad wanneer ik die dag ervoor geen seks had. Zal het dus toch van de wrijving zijn van zijn penis op mijn droge huid of kan een herpes aanval ook gestimuleerd worden door seks?
Alvast bedankt.
Dat zal ongetwijfeld door de wrijving komen. Een irritatie dus. Gebruik glijmiddel als het te droog is
Oké bedankt. En is een soa test bij stadskliniek betrouwbaar? Ik zag dat laatst voorbij komen maar Ik kan er maar weinig over vinden. Hoe weet je zeker of het bv erkende artsen zijn? Is het net zo betrouwbaar als GGD of huisarts?
ja hoor.