Ik maak me namelijk vooral zorgen over het plassen. Het is toch niet normaal dat je elke keer dat je plast zoveel schuim mee plast. Het is er ook bij rustig plassen en het is echt cab dat melkachtige witte schuim
en mijn ballen doen de hele dag zeurend pijn. Dat zijn eigenlijk de 2 grootste klachten. Daarbij staan mijn liezen echt mega onder spanning. Ik wordt er gek van. Het zijn geen duidelijke klachten maar wel aanduidingen dat er iets is
Ik heb eerlijk gezegd niet het idee dat het iets met een soa of iets dergelijks te maken heeft. mar kan je helaas ook niet zeggen wat het wel precies is
hmmm oké. Ik denk zelf dat het toch iets bacterieels is. Maar kan ik na al mijn testen die negatief waren en de klachten die niet op een soa lijken er nu van uit gaan dat ik geen soa heb en weer vrijen zonder condoom?
had je trouwens mijn vragen over NSU nog gelezen die ik 1 pagina terug stelde? Het forum loopt nogal door elkaar namelijk? Kun je nog eens naar dat lange bericht kijken.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies