Ik werd gisteren wakker met bultjes rond mijn V. Ik ben de hele week al niet lekker en leef op pijnstillers, dus dat zou wel met mijn weerstand te maken hebben, zo dacht ik..
Ik kwam bij mijn vriendin en ze zegt: jeetje wat loop je raar wat heb je? Waarop ik lachend zeg: ja, het zal wel een soa zijn, heb ineens allemaal pukkels op m'n doos. Ik ben normaal nogal nuchter en maak overal een geintje van, tot dezelfde avond...
Zoals ik zei, het was allemaal goed vol te houden met pijnstillers en ik ben van het: "niet zeiken, gewoon gaan". Dus zo gezegd zo gedaan.
'S avonds kom ik thuis en zeg tegen m'n vriend:
"Kan je even naar m'n doos kijken want het doet vet veel zeer". Zo gezegd zo gedaan, wat foto's ervan gemaakt en even geprobeerd "die puisten" uit te knijpen. Nou ik had het niet meer, jeetje wat doet dat zeer...
Ik was nog aan het janken dus mijn vriend belt de HAP, ja vrijdagavond en ik kon het echt niet over het weekend heentillen, normaal zou ik dat doen maar ik kon niet meer. De telefoniste wilde mij zelf spreken dus ik snikkend aan de telefoon, lekker gênant... Ik mocht komen..
Daar was ik dan.. Ik voelde al de koorts opkomen, wist niet hoe ik moest zitten in die wachtkamer, het leek een eeuwigheid tot ik aan de beurt was.
Eindelijk werd ik geroepen. "Mevrouw, uw klachten klinken als herpes genitalis, ik zou graag even kijken". Ik dacht "ja hoor, een soa, je bent niet goed." In mijn leven zijn er twee mannen geweest, ik ben wel de laatste persoon die ooit een Soa zal oplopen..
En inderdaad, het is herpes genitalis, een SOA. (mijn hoofd was zo van slag) ik stelde wel 100 vragen. Maar geen antwoord was wat ik hoopte. Het was ook erg awkward voor de arts, want waar het op neer kwam (ze zei het heel netjes) was dat een van ons vreemd was gegaan en dat we nog een zware tijd krijgen.. Ik hield mij sterk. Ik keek naar mijn vriend maar die keek naar de grond, tot 3x toe. Ik kon wel door de grond zakken... was hij dan vreemdgegaan?? Want ik was het niet!!
Pillen gehad, arts heeft mij sterkte gewenst, moet maandag weer naar eigen HA.
Richting apotheek brak ik een beetje.. Mijn vriend deed zo anders, niet steunend, stil.. uiteindelijk vroeg hij of ik ben vreemdgegaan, ik dacht wtf hoe kan je dit nou denken??
Laatste seksueel contract met mijn vriend was zo'n 14 dagen geleden, terwijl de incubatietijd 3-7 dagen is als ik dit goed heb begrepen.
Uiteindelijk denken we dat er een koortslip aanwezig is geweest, maar het feit blijft dat het om en nabij de 14 dagen geleden is.. Dus rarara. Ik vertrouw mijn vriend en hij mij, maar dit geeft heel veel spanning en het heeft ons vertrouwen geschaad.
Dus nu loop ik met koorts en een zere doos, het is echt vreselijk en zo iets gênants heb ik nog nooit meegemaakt.
Wat ik van jullie vraag is informatie, vragen mag. Ik voel mij erg ziek en in de war.
Een koortslip kan de oorzaak zijn....maar dan moet er wel een van jullie een koortslip hebben gehad. En dan in principe zo'n 14 dagen geleden. Heeft een van jullie vaker een koortslip?
Je zou nu zinkzalf kunnen gebruiken. Daarmee drogen de blaasjes sneller uit en neemt de pijn ook af.