Ik krijg de indruk dat meer sprake is van een angstprobleem of een hypochondrie.
Dat is ontstaan na dit gedoe met de lever
Waar ik al maanden last van heb
Indien de infectie van je lever behandeld en voorbij is, dan is er wat dat betreft niets meer aan de hand. Herstel kan een lange tijd duren. Als je er veel mee bezig blijft en je er zorgen over maakt, dan wordt herstel alleen maar lastiger.
Er is niks behandeld
Alleen maar afwachten en om te paar weken bloed prikken
@Niek
Het duurde bij mi ruimj een jaar voor mijn leverwaardes weer echt normaal waren.
Dit hoeft niet behandeld te worden, als er geen onderliggende aandoening is die de waardes veroorzaakt.
Het enige wat je er aan kunt doen, is zorgen dat je zelf je lever niet extra belast.
Dus gezond eten, veel water drinken en geen alcohol, drugs of onnodige medicatie gebruiken.
Oke ja zover met t bloed prikken hebben ze niks kunnen vinden van ziektes .. in t begin van 600 na 300 ging best vlot maar nu gaat t heel langzaam . Ze denken dat t komt door de streptokokken of dat ik toen de tijd veel te veel parcetemol heb genomen
Het zal in ieder geval nog een tijdje gaan duren
Medicatie kan idd een oorzaak zijn, dat was het bij mij ook.
En eerder al een keer door Pfeiffer, toen duurde het ook heel lang voor de waarde omlaag ging.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Er was wel uit het bloedonderzoek gekomen dat ik in het verleden pfeifer heb gehad, maar verder helemaal geen medicatie of iets voor dit gekregen. De pijn in me zij (lever) is niet fijn, maar niet heel pijnlijk.
Bij mij werd toen de tweede keer na medicatie gebruik de leverwaardes sterk verhoogd waren, gezegd dat door de eerder doorgemaakt Pfeiffer de waardes sneller weer hoger zouden zijn en dat het daardoor ook langer duurde dat ze weer zakten.
Nee,maar als ik jou topic lees, is het bij jou ook niet benoemd dat die pijn van je lever komt.
Je kunt ook teveel met iets bezig blijven, waardoor het in je hoofd steeds groter wordt.
Je kunt ook gewoon last van je darmen hebben en dat kan dan weer helemaal los staan van de verhoogde leverwaarde.
Ja heb nu gaviscon en het lijkt er op dat t aan t weg gaan is