Ik heb ik mei streptokokken gehad handen vervelde nieuwe nagels , maar ook werd ik geel en plaste ik bruin
Me leverwaardes laten testen die waren veel te hoog rond de 600 echo gemaakt niks raars te zien
Ni 6 maanden later zijn me leverwaardes nog steeds te hoog en heb ik soms last in me zij( de dokter denkt dat ik het indenkt) in bijlage de uitslagen van vandaag
Geen hepatitis of andere ziektes gevonden met de bloeduitslagen
De arts zegt wel dat herstel van de lever lang kan duren!
Alleen krijg k er zelf veel stres van
Het kan inderdaad een hele tijd duren voordat de lleverwaarden weer herstellen. De pijn in de zij kan meerdere oorzaken hebben. moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Maar daar zou dan de huisarts naar moeten kijken
Soms komt er een drukkend gevoel opzetten en dan weer weg en soms heledag beetje stralende pijn in zei of wat meer naar t middel telkens anders maar niet dat t heel pijn doet gewoon irritant
Ik denk dat dit van je darmen komt
Ervoor zorgen dat er geen stress is. Stress, en zeker wanneer die langdurig is, is funest voor je lichaam, en al helemaal voor je darmstelsel.
Hoe je dat doet? Door te ontspannen en rust te nemen. Er zijn trouwens ook genoeg ontspanningsoefeningen te vinden op internet, b.v. via Youtube.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik ben al maanden bezig met de leverwaardes en doffe pijn daar bij de lever de doktoren zeggen dat dat niet kan en dat ik het me inbeeld maar het lijkt zo echt
Je zegt het goed: LIJKT zo Het zal niet je lever zijn maar je darmen dus
Ja ik kende dit gevoel voorheen niet vandaar, maar hoe kan t dat de bilirubine van 5 na 10 gaat?
De bilirubine normaalwaarde is vastgesteld op een niveau kleiner dan 20,5 µmol/L. Dus als je 10 hebt is er niets aan de hand. Die waarde is niet altijd gelijk.
Eet je eigenlijk wel een beetje gezond? En drink dagelijks mini maal 2 liter water?
Ja dat doe ik allemaal, heb door dit wel soms ook een soort paniek dat uit het niets komt opzetten, snap niet hoezo de leverwaardes zo langzaam zakken is in 2 maanden maar een paar cijfers gezakt
De dokter heeft je toch al gezegd dat het lang kan duren...