Hi
ik heb sinds twee week rode bultjes achter in mijn keel. Niet wit oid echt rood. Het zijn er ook iets meer geworden. Ik heb 1,5/2 jaar geleden een man zijn penis slechts twee seconden oraal aangeraakt en daarna condoom gebruikt. Ik ben zelf ook man. Verder hoest ik slijm op en ben ik verkouden. Nooit last gehad van een druiper oid.
Maak me vooral zorgen over de bultjes
Kan dit het zijn? [blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]
Hoop op een reactie van Tandor.
1,5 -2 jaar geleden... dfan ga je geen klachten van gonorroe meer krijgen. Het lichaam heeft die infectie allang zelf opgruimd
Als er geen complicaties optreden kan het lichaam de infectie zelf klaren.
<span class="e24Kjd">Meestal wordt je besmet door contact tussen penis en anus of vagina en penis. Je kunt ook besmet raken via handen, seksspeeltjes, en door orale seks. Je kunt <b>gonorroe</b> voorkomen door condooms te gebruiken tijdens seks. <b>Gonorroe</b> wordt <b>behandeld</b> met antibiotica</span>
Kun je gonorroe doorgeven door iemand te beffen als je het in u keel hebt
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ja dat kan wel. Wel is het zo dat de bacterie doorgaans in je keel en niet in je mond/tong zit, maar een infectie zou zo toch wel kunnen. De gonorroe bacterie is erg besmettelijk.
Heeft een man als hij symptomen heeft aan de geslachtsdelen altijd druiper dan al er symptomen zijn
Nee, dat hoeft niet. je kunt ook afscheiding door chlamydia hebben
Heb beetje branderig licht jeukend gevoel aan de eikel maar geen branderig bij plassen of geen afscheiding zou dit Soa kunnen zijn
Dat kan ik zo dus ook niet zeggen. als je denkt een soa opgelopen te kunnen hebben moet je een soa test doen
Dat kan ik moeilijk doen kijk ik heb eens stom gedaan een eens bij prostitué geweest en haar juist 1 min gebeft niet geneukt das al 3 maand geleden heb daarna thuis nog sex gehad met mijn vrouw en nu pas heb ik dit gevoel mijn vrouw heeft nergens last van
maar alleen met een soa test kun je erachter komen of je een soa hebt