had ook de wratjes bij mij geconstateerd, uitwendig in eerste instantie.. die met condyline snel weg gekregen en had een gat in de lucht gesprongen dat ze weg waren! helaas nu deze week erachter gekomen dat ik er een paar ook binnenin heb zitten.. hier mag ik geen condyline bij gebruiken, het is te agresief spul..
heb nu volgende week donderdag een afsrpaak bij de dermatholoog. heeft iemand hier ervaring mee? ik denk dat ze ze gaan bevriezen of iets dergelijks.. wie heeft dit ondergaan en waren ze daarna ook snel weg, kwamen ze terug en deed het pijn?
please vertel me iets....
Ik denk dat je wordt behandeld met Imiquimod. Imiquimod stimuleert het afweersysteem om het HPV virus van binnenuit te bestrijden. Dit middel is verkrijgbaar als crème en is geschikt om thuis te gebruiken.
De kans dat de wratten terugkomen is met een behandeling met Imiquimod kleiner dan met de andere behandelingen.
Laat je weten hoe het verder gaat?
ben jij daar ook mee geholpen? ik kan het inwendig gewoon echt niet goed zien, ik heb eerlijk gezegd ook geen flauw idee hoe erg het is.. is dat een goed teken denk je? maar dan kan ik toch nooit mezelf behandelen met die zalf?
nouja ik wacht het af.. ik kan er nu zelf toch niets van maken! ik wordt donderdag verwacht, ik ben benieuwd. Ik zal het laten weten als ik ben geweest!
ben dus geweest.. maar die dermatholoog ziet veel over het hoofd heb ik het idee. Ze zijn vrij klein bij mij en hij ging ze gewoon met het blote oog even bevriezen? heb er totaal geen vertrouwen in, zelf uitwendig zie ik zelf dat hij er een aantal is vergeten :S wat moet ik hier nou mee??
Op dit moment is het lastig. Je had er natuurlijk wat van kunnen zeggen tijdens en vlak na de behandeling. Ik denk dat hij ervan uitgaat dat de medicinale behandeling verder afdoende is. Of dit zo is, zou je nog eens kunnen vragen. Lastig dat je niet alles vraagt wat je wil weten en alles bespreekt wat je wil bespreken als je bij de dokter bent.