Ahh fijn om te horen dat er wat good vibes door het beeldscherm zijn gekomen!
Ook hier mijn ervaring; 7 december na jaren weer een wratje ontdekt. Zelfde besmetting of een nieuwe who knows maar mijn wereld stortte weer in. De psychische belasting is enorm groot, voor vele herkenbaar denk ik. Een paar dgn later ook een 2e bultje. Huisarts geweest en aan laten stippen. Condolyne voor thuis meegekregen en verstandig en voorzichtig aangebracht.
Op dit forum van allerlei tips gelezen en AHCC besteld, de L-lysine maar met name het onderzoek naar de coriolus versicolor mrl icm de biguanelle gel wekte mijn interesse. Alles besteld, combinatie gecheckt bij de huisarts en kon geen kwaad. Meteen alles consequent gebruikt.
Afgelopen dinsdag, een kleine maand later dus, bij de dermatoloog en die zag letterlijk niets meer.
Zag niet eens dat er nog wat heeft gezeten. Ik heb hier zo'n vertrouwen in. Ondertussen zware verkoudheid gehad, dus verminderde weerstand,maar geen nieuwe wratjes.
Ontzettend blij met deze tips en gedeelde onderzoeken. Voor mij was t het proberen zeker waard!
Had jij een coronavacinatie of boosterprik gehad? En een zwardere menstruatie?
Van de zomer dacht ik dat dat de oorzaak was
Ik had 3jaar gesluimerd.
Met coriolus versicolor begonnen die zomer en nu zijn die enkele al 3weekjes weg
Op deze site heb ik weer hoop gekregen dat ook deze keer de agw over gaat en dat mijn lichaam de HPV uiteindelijk zichzelf gaat klaren.
Dat heeft me er doorheen geholpen.
Wat mooi vrouw38! Ik ben wel erg benieuwd naar wat je dermatoloog over de behandeling zei. Was hij al bekend met de behandeling van Coriolus?
En Karin: je berichten zijn inderdaad super positief, denk dat veel mensen er wat aan kunnen hebben. Je denkt logisch na en schrijft geen bullshit. Top!
@man26 de dermatoloog keek me vooral een beetje glazig aan. Had niet idee dat ze openstond voor dit soort alternatieve onderzoeken/resultaten.
Het zou mooi zijn als zij vanuit hun kant ook hun patiënten meer op dit soort successen wijzen.
@alias, ik was wel recent weer begonnen met de anticonceptiepil daar was ik destijds bewust mee gestopt omdat ik ook ergens had gelezen dat anticonceptie of zwangerschap (ofwel hormonen) invloed kunnen hebben op het al dan niet opspelen van het virus. Vind het nu nog steeds toevallig dat ik weer een wratje had slechts 2 maanden nadat ik weer met de pil was begonnen maarja who knows
Ik was juist ervoor gestopt en met combinatie van de covid vaccinatie had ik mega pms klachten
Vreselijke periode kan ik je vertellen
Heb al verschrikkelijk lang last van gw (bijna 2 jaar) heb deze methode geprobeerd,maar begrijp niet geheel waarom het niet scheen te werken.
Ik had 2 potjes van coriolus versicolor Mrl gebruikt met de pronotosan wondgel X. Heb me in deze periode vrij consistent behandeld voor een maand of anderhalf, maar zag niet veel verbeteringen.
Had een ietwat zware periode en ben er toen mee opgehouden.
Nu vraag ik mij vooral af of ik het opnieuw moet proberen of beter opzoek moet naar nieuwe behandelingen....
Hallo 23m.
Ik zeg zeker opnieuw proberen! En geef het de tijd! Bij mij ging het ook pas werken na een lange periode. 6 weken lijkt niet genoeg. Ik ben eerst een week of 4 aan de slag gegaan met Coriolus capsules, daarna voor 8 weken geswitched naar de Coriolus MRL tabletten. In totaal dus 12 weken bezig geweest. En in de laatste twee weken zag ik pas resultaat.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Die kuur moet je een half jaar volhouden volgens het onderzoek
En pas na +/- 20 weken kan er resultaat zijn.
Nee ik zou zeggen ''gewoon blijven slikken en blijven smeren zoals aangegeven''
Even volhouden, kost wel wat maar dan heb je ook wat.
ik zal het zeker opnieuw proberen.
ja het is zeker duur, maar als het werkt is het zeker de moeite waard!
Ja zo denk ik er ook over. In mijn meest wanhopige tijd had ik heel m’n bankrekening leeggestort als dat ervoor had gezorgd dat het weg zou gaan. In totaal heb ik 4 potjes gekocht dus dat is voor wat het oplevert een schijntje. Had het geld lachend neergelegd als ik wist dat het zou helpen.
Klopt jah ik slik vanaf de zomer coriolus versicolor extract capsules die MRL tabletten vond ik te duur. Bij mij is het nu ongeveer 3 weken weg.
Maar eigenlijk moet je die MRL tabletten hebben plus protosan smeersel
Maar goed ik heb ook al 2 vaccinaties gardasil9 gehad en nu maar hopen dat het weg blijft.
Ik heb nog genoeg capsules voor aankomende tijd.
Als die op zijn kan ik overgaan op tabletten maarja weg is weg dus koop ik ze alleen voor immuunsysteem te onderhouden.
Dat geeft mij ookal een fijn gevoel.
Dus dat is zeker iets om voor mezelf te overwegen.
Ik rook dus zo'n gezonde levensstijl heb ik niet en ik drink elk weekend toch ook wel erbij.....helaas zit dat bij mij nu eenmaal erin.
ik had inmiddels al 2 potjes weggewerkt in de hoop dat het binnen een paar weken zou verdwijnen. heb ook gesmeerd met prontosan. voor mij geld overigens ook dat ik niet de gezondste levensstijl onderhoud, ik rook, blow en drink vrij regelmatig. dus het had misschien wat extra tijd nodig.
bedankt voor de reacties overigens!
@Man26, dank je wel! Ik lees het nu pas. En fijn dat jij ook jouw positieve ervaring deelt! Hoeft hier natuurlijk niet alleen rozegeur en maneschijn te zijn, want hallo het is onwijs vervelend allemaal. Maar wel goed dat mensen met goede verhalen bij wie het weer over is gegaan hier even blijven hangen, dat beurt anderen weer op! En dat kunnen we gebruiken, wat positiviteit!
Wat betreft de coriolus vraag; 2 potjes van MRL is te weinig. Sorry, weet dat het een hoop geld is. Maar de dosering in het onderzoek is 6 pillen per dag voor een half jaar. Dus die 2 potjes zijn voor 1 maand en je hebt 6 maanden te gaan. Bij mij kwam de verbetering ook pas na een tijdje.
Daarnaast is coriolus een booster voor je immuunsysteem. Er bestaat voor zover ik weet geen pil die rechtstreeks het virus aanvalt. Het is aan je eigen afweer om het virus te verslaan en coriolus zou die afweer versterken.
Ga je daarnaast roken, drinken, weinig slapen en slecht eten, dan kan ik me voorstellen dat je het effect van die boost weer een stuk of zelfs helemaal teniet doet.
Je kan zelf de afweging maken wat je er wel/ niet voor over hebt. Ik wil vooral zeggen; als je 2 potjes slikt en dat is het, dan is het te vroeg om te oordelen of dit voor je werkt.
Veel beterschap lieve mensen! We gaan ervoor om te genezen samen!
Hallo 23m. Ik zal eerlijk gezegd niet te zwaar wegen aan die levensstijl. Ik blow ook regelmatig maar ik heb nog nooit ergens gelezen of ondervonden dat dit slecht is voor je immuunsysteem. De nieuwste berichtgeving is zelfs dat het zou helpen tegen COVID, al zou ik dat wel met een korreltje zout nemen ;). Bottom line is: je hoeft echt niet te leven als een fitte God 24/7. Je kan uitstekend gezond zijn terwijl je regelmatig een J opsteekt of in het weekend biertjes drinkt. Als het maar in balans is immers..
Bij mij heeft het in ieder geval wel geholpen :).