Goedemiddag,
Ook ik heb gelijk de producten besteld die Hans had aangeraden. Heeft u precies dezelfde capsules besteld als in het bericht van Hans? Bij mij zijn ze net binnen maar ik las in een ander forum dat deze misschien niet goed zijn.
mvg J
Ik heb die van MRL. Andere merken zullen wellicht ook werken, maar die van MRL zijn die uit het onderzoek en daarin is bij iedereen hpv na 6 mnd uit het dna van hun huid. Als het kan zou ik dus die aanhouden.
Wat een goed nieuws Karin ! Blij voor jou !!
Jij geeft ons allemaal moed , bedankt daarvoor..
Update: Ik ben inmiddels 8 weken klachten vrij!
Deze methode heeft voor mij gewerkt en ik ben er van overtuigd dat dit voor iedereen DE oplossing is. Ik heb ik een ander topic ('Hoe ik ben genezen van GW') uitgebreid uitgelegd hoe mijn behandeling is verlopen. Maar ik zag een post met: Keep the updates coming! dus ik vind het belangrijk om hier ook te delen dat dit dus voor mij echt gewerkt heeft. Het is helemaal schoon. Ik blijf de tabletten nu in kleinere hoeveelheid nog slikken totdat mijn potjes op zijn.
Ik heb een tijdje geleden ook een mail gestuurd naar mijn dermatoloog met de link naar de studie en links naar de gebruikte producten. Nooit een reactie ontvangen, maar ik hoop dat de beste man het gelezen heeft. Denk echt dat dit super veel mensen uit de brand kan helpen.
Ik zal dit topic af en toe nog lezen, dus mocht je vragen hebben; stel gerust. Ik ben natuurlijk geen medisch professional zoals moderator John, maar ik kan wel vertellen hoe ik bepaalde dingen heb ervaren. Ik zal hierbij mijn best doen om niet buiten mijn boekje te treden.
Tot slot wil ik Hans nog even bedanken voor het delen van de studie. Lifesaver.
Succes allemaal!
@karin, je geeft aan het nog geen jaar te hebben maar ik kom al wel berichten van jou tegen uit 2019,2020.
Samen met de vele reacties van de afgelopen tijd en dat er niet duidelijk een betrouwbare site te vinden is, waar dit word verkocht.
Daarbij vinden 14 mensen: dat dit Criminieel is, omdat ze mensen op oneigenlijke gronden proberen te beinvloeden. Van de avrotros.
Ik hoop op een reactie
"@karin, je geeft aan het nog geen jaar te hebben maar ik kom al wel berichten van jou tegen uit 2019,2020." Zou dat dan de enige karin zijn in Nederland? Hoe wil je nou weten of dat dezelfde persoon is?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Dat is meer een kansspel...
meesten kiezen toch hun eigen alias... die ze vaak lang gebruiken of zijn aanverwante aliassen...
Dat kan dan voor andere fora of social media gelden, maar hier in ieder geval niet kan ik je verzekeren
De berichten uit 2019 en 2020 zijn niet van mij! Dat is dan een andere Karin geweest. Wat John zegt, meer mensen met deze naam. Ik zit sinds 2021 op dit forum. Heb er onwijs doorheen gezeten, dus ben vanaf toen redelijk actief geweest.
En wij delen gewoon wat dit voor ons heeft gedaan. Mensen kunnen zelf kiezen of ze deze methode (coriolus en phmb gel) willen proberen ja of nee. Kwaad zal het veelal niet doen.
Goedendag,
Ook ik ben sinds 10 dagen met deze methode bezig..
Maar wat voor soort wratten hadden jullie?
“Losse wratjes verspreid “ of cluster aan wratjes?
Ik heb namelijk bij mijn anus, cluster aan wratten…😢😢😢 en dan nog verspreid bij mijn vagina..
Wat naar zeg, B. 🙁 🙁
Zelf had ik een en ook een keer twee losse plekjes en heel klein, +- 1 mm.
Als deze methode werkt tegen het virus, zou het moeten werken op alle soorten groot of klein lijkt me. Maar het duurt wel een tijd voor je resultaat ziet. Als je clusters hebt, zou ik extra voorzichtig zijn. Je wil het niet de tijd geven om nog meer te verspreiden natuurlijk.
Ga je al naar een gyn of dermatoloog ermee? Misschien goed om met hem/haar te overleggen wat wijsheid is. Ik doe zelf ook nog steeds reguliere check ups.
Heel veel sterkte. Hoop dat het snel weggaat en wegblijft!
Oh ja en ik had ook gelezen op avrotros. Tja, ging mn over groene thee extract maar coriolus werd ook genoemd. Iemand zou gezegd hebben dat het een alternatief zou zijn voor hpv-vaccinatie. En de aantallen in de onderzoeken zijn klein en het virus zou mogelijk resistent worden tegen coriolus (coriolus werkt bij mijn weten niet direct op het virus, maar boost je eigen immuunsysteem, dat terzijde).
Kijk ik denk zo; niet die onderzoeken en ervaringen zijn crimineel. Het zijn de gevolgtrekkingen die mensen zelf doen. Je zegt iets en iemand gaat ermee aan de haal. 'En dus hoef ik me niet meer te laten vaccineren/ me niet meer te laten checken/ mijn partner niet meer in te lichten...' Dáár gaat het naar mijn idee mis.
Als we de info aannemen voor wat die is; een studie heeft gevonden dat bij 56 mensen hpv na 6 mnd uit het dna was met alleen coriolus slikken. En er zijn meer studies die dit vonden bij andere hpv soorten. Onomstotelijk wetenschappelijk bewijs? Nee, daarvoor zijn de aantallen te klein. Maar gezien álle proefpersonen schoon waren daarna, zou het een indicatie kunnen zijn dat het werkt. Voor mij daarmee het proberen waard.
Het is ook niet meer of minder dan dat. Ik heb nog steeds mn vriend geïnformeerd, ik ga nog steeds vaccinatie met mn arts bespreken, ik ga nog steeds naar mijn gyn voor check ups om te kijken of het wel echt weg is en blijft. En ik deel hier mijn ervaring, en anderen kunnen dan voor zichzelf de afweging maken of ze dit het proberen waard vinden.