Beste mensen,
Ik heb jullie hulp nodig.
Op 9 december heb ik onveilig gevreeën seksueel contact gehad met een vrouw.
Al een paar dagen er na begon ik klachten te krijgen die me deden denken aan een SOA (jeuk penis na het plassen, afscheiding groen/geel, branderig gevoel).
Op 16 december zat ik al bij de huisarts, nog voor er urine werd afgenomen kreeg ik al 1g Azytromycine (2 pillen). Deze heb ik die dag ook ingenomen. De klachten leken af te nemen.
Op 2 januari kwamen de klachten terug. In de tussentijd heb ik op geen enkele manier seksueel contact gehad.
Ik ben toen weer naar de huisarts gegaan. Er werd een urine-test gedaan en de Chlamydia bleek positief.
De klachten waren dit keer feller, heviger naar mijn gevoel.
Op 9 januari kreeg ik een 7-daagse kuur 2 x 100 mg Doxycycline. De klachten namen heel licht af. Op de laatste dag van deze kuur ging ik wederom naar de huisarts, de klachten waren verminderd maar volgens de arts zouden ze al over moeten zijn.
Er werd ook meteen urine afgenomen die dag. Uitslag volgde een paar dagen later, Chlamydia positief.
Na contact met een microbioloog (via de Huisarts) werd duidelijk dat de test ook vals-positief kon zijn aangezien de test op de laatste dag van de Doxycicline was afgenomen. Normaliter wordt een wachttermijn van 3 tot 4 weken gehanteerd.
Ik bleef lichte afscheiding houden na de laatste dosis Doxycicline (15 januari).
Op 26 januari heb ik nog voor de zekerheid een 5-daagse Azytromicine kuur gekregen via de Apotheek na aanraden.
Deze kuur ben ik mee begonnen op 26 januari (dag 1 500mg, dag 2 t/m 250mg per dag). Laatste dosis op 30 januari.
Ik bleef lichte, doorzichtige afscheiding houden. Sinds vandaag krijg ik een branderig gevoel.
De urine-test kan ik pas doen op 10 februari aangezien dat de wachttermijn is voor een accurate test, volgens de microbioloog.
Naar mijn gevoel heb ik nog steeds Chlamydia aangezien ik nog altijd lichte, doorzichtige afscheiding heb.
Daarnaast krijg ik sinds vandaag weer een branderig gevoel in mijn penis.
Wie heeft dit ook meegemaakt en kan mij helpen?
Ik weet even niet meer hoe ik hier verder mee moet omgaan!
Bedankt allemaal.