GGD kon enkel pas volgende week in mijn regio. Huisarts geweest maar die kon me niet prikken voor bloed vanwege mijn aderen. Nu zo'n staafje in me plasbuis gehad. Is zo'n test net zo goed ? Uitslag over 3 dagen
Die test is prima. Via de huisarts duurt het inderdaad enkele dagen.
Dan zal het wellicht toch een irritatie zijn geweest.
Als je nu wat last krijgt met plassen, kan dat door de swab komen. Dan hoef je je daar alvast geen zorgen over te maken.
PS
Als je wilt kan ik de foto's verwijderen.....
Ja verwijder maar. Ik laat je de uitslag weten. Bedankt voor de steun en het luisteren naar mijn gezeur
Ze zijn verwijderd. Ik hoor van je 😉
Hoi ben ik weer.
Wacht nog steeds op de uitslag van de dokter. Hopelijk morgen of overmorgen de uitslag.
Maar heb nog steeds branderig gevoel in me eikel en net eens afgetrokken maar ook daar een licht branderig gevoel.
Flip nog altijd door met de gedachte dat ik een soa heb ondanks dat de dokter zei toen hij met het staafje in me plasbuis ging het geen soa is want alles zag er normaal uit.
Met alle klachten die ik tot nu toe gegeven heb zou het misschien ook een blaasontseking kunnen zijn ? Moet vaak plassen maar als ik eenmaal zit / sta komt er niks uit.
Stel het is een blaasontsteking of toch een schimmel infectie zien ze dat dan ook aan die test ?
Een schimmelinfectie of een blaasontsteking is met die test niet te zien.
Voor een blaasontsteking zou je urine bij de huisarts moeten geven. Een schimmelinfectie kan behandeld worden met een crème die bij de drogist of apotheek te koop is.
Oke thanks again.
Ondanks al de klachten denk jij nog steeds niet aan een soa toch ?
Damn ik heb hier al zo veel mensen op aangesproken en niemand kan mij geruststellen tot nu toe dat het echt niks is.
Hoop dat ik snel de uitslag heb van het onderzoek.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
En dan ook met name dat veel moeten plassen en dan toch niet echt moeten plassen.
Kan daar namelijk niks over vinden of dat met een soa te maken zou kunnen hebben.
Sowieso maakt dat hele internet me nog angstiger dan ik eerst was als je dat allemaal leest.
Dat zijn geen klachten van een soa.
Maak je niet zo druk.. en Dr. Google is een slechte raadgever in veel gevallen.
Graag gedaan.
Ben je van die zorg ook weer af.
Hoi ben ik weer. Ik heb nog steeds de zelfde klachten.
Rondom het gaatje op me eikel begint het geïrriteerd te raken... Wat ken dat zijn denk jij ?? Soa is uitgesloten lijkt mij . Neem aan dat ze herpes en die wratten ook bij zo'n swap zien toch ?? Staafje in me plasbuis test was 100% steriel
Een soa is niet aan de orde.
Ik ga er vanuit dat het gewoon een irritatie is. Wat is er te zien rondom het gaatje?