Ook dan is er in feite niets aan de hand.
Zij heeft dan in principe meer risico gelopen dan jij.
Kans is dus nihil dat ik een soa heb. Maar wat heb ik dan wel. Zouden al die klachten dan echt geestelijk zijn ??
Een irritatie van je eikel houd ik wel voor mogelijk. Maar voor overige denk ik dat de klachten inderdaad "tussen de oren" zitten
Ga morgen maar een soa test doen. Is dan 13 dagen geleden geloof ik. Wilde precies 2 weken wachten maar me huisarts gaat op vakantie. Is niet erg neem ik aan een dagje te vroeg ? Nog steeds last van een branderige eikel... Al bijna twee weken nu. Plassen moet ik ook nog vaak maar komt weing uit. Zover ik voel nog steeds geen branderig gevoel bij plassen. Hoe erg is dat gevoel eigenlijk ? Is een schimmelinfectie een mogelijkheid en is dat ook een soa ?
Die ene dag zal het hem niet doen.
Een schimmelinfectie zou kunnen en dat is geen soa. Maar die heb je dan niet van de lapdance.
Was ik maar zo zekers als jij.. Heb ook een beetje vochtige eikel maar dat heeft ook niks met soa te maken toch ? Knetter gek word ik er van
Je maakt je veel te druk om niets.
Is er nog wat veranderd aan je eikel t.o.v. de eerdere foto?
Ongeveer het zelfde misschien iets meer irritatie. Maar geen blaasjes of wratjes zover ik kan zien.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik denk dat het een irritatie is. Misschien is ze net iets te wild geweest met rukken en heeft ze te hard over je eikel gewreven.
Dat lijkt nou inderdaad meer op een schimmelinfectie.
Morgen even met je huisarts bespreken.
Maar dat is dus geen soa toch ? En kan ik ook niet gekregen hebben van die lapdance , aftrekken of pijpen met condoom ??
Maar nog steeds 0 % kans op soa volgens jou na de nieuwe foto ??
Ik zie daar geen soa in.
Een schimmelinfectie kan spontaan ontstaan. Ervan uitgaande dat het er dan een is. Een irritatie is ook nog mogelijk hoor. Maar de huisarts kan dat beter zien. Beoordelen vanaf een foto is altijd iets lastiger.