Nog vergeten te vermelden, we zijn momenteel op een camping, er zijn hier slechts 2 toiletten, die niet echt schoon te noemen zijn. Kan een blaasontsteking of een soa daar ook uit voorkomen? Mijn dochter heeft alsnog geen last tot heden...
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Nog vergeten te vermelden, we zijn momenteel op een camping, er zijn hier slechts 2 toiletten, die niet echt schoon te noemen zijn. Kan een blaasontsteking of een soa daar ook uit voorkomen? Mijn dochter heeft alsnog geen last tot heden...
Alvast bedankt voor de antwoorden!
[quote]Verder heb ik 1 dag voor haar blaasontsteking haar anaal gelikt en afwisselend gebeft.[/quote]Als je een blaasontsteking wilt is dat de beste manier om er een te krijgen. Voor het overige kunnen blaasontstekingen natuurlijk altijd voorkomen.
Van toiletten krijg je in principe geen soa's met uitzondering van genitale wratten en bij uitzondering een herpes infectie. Een bacteriële infectie zou wel weer kunnen.
Als je penis in contact is geweest met de vagina van de masseuse zou je eventueel een soa kunnen oplopen. Maar de kans is redelijk klein.
Er vanuit gaande dat de kans bij langdurige onbeschermd vaginaal keuken de kans 1 op 2 is om chlamydia te krijgen als de dame besmet is wat zou dan percentueel de kans zijn bij een toevallig eikel - schaamlippen contact van 1 sec? 1 op 10, minder, meer?
Ik wist niet dat je van anaal wisselend vaginaal beffen een blaasontsteking kon krijgen, kan dit al na 1 dag?
Groeten, F.
Bij anaal en vaginaal afwisselend beffen breng je entero bacteriën direct over op de uitgang van de urinebuis. Dat kan dus heel goed een blaasontsteking opleveren. Buiten de andere risico's die daar aan zijn verbonden. Ecoli bacterie besmetting bijvoorbeeld. Met een voedselvergiftiging tot gevolg.
Maar na 1 dag is niet erg waarschijnlijk.
Zoals ik al schreef: een blaasontsteking kan altijd op ieder moment spontaan ontstaan. De toiletten zouden daar o.a. de oorzaak van kunnen zijn.
langdurig of kortdurig onbeschermde seks geeft beiden evenveel kans op een besmetting. Ieder contact met de bacterie kan een besmetting tot gevolg hebben.
Ik lees nochtans op allesoverseks.be het volgende: De kans dat chlamydia overzet van mond naar vagina is klein, want de broedplaats van die soa-kiem is het baarmoederhalskanaal en die plaats ligt te diep om via orale seks te bereiken"
dit is nu wel mond vagina maar er staat ook dat de broedplaats diep licht, mag ik dan niet aannemen dat kortstondig contact tussen eikel en schaamlippen minder risico inhoud dan langdurige volledige penetratie? Zit de bacterie in haar vaginavocht? Of hoe moet ik een besmetting technisch bekijken? Dient de vagina echt nat en vochtig te zijn?
Alvast bedankt!
Ps: zijn hier mensen die ervaring hebben bij een soortgelijk contact?
De bacterie nestelt zich in de slijmvliezen van bijvoorbeeld anus en vagina. Daarmee is het hele gebied van de vagina een risico. Een chlamydia infectie kan ook uiterlijke symptomen geven. De bacterie zal zich dan overal bevinden. Ook in het vaginale vocht. Er wordt onderscheid gemaakt tussen drie verschillende vormen van chlamydia t.w. urogenitale, anorectale en orale chlamydia