doorgaans worden er idd 4de gen combitesten gebruikt. Dat is met 4 weken een zeer betrouwbare test.
beste,
ik heb gisteren voor het eerst seks gehad met een raamprostituee. Ik was ongeveer een tiental minuten binnen. De dame in kwestie heeft mij heel even met de handen en zonder condoom afgetrokken, ik merkte wel op dat ze voordien haar handen heeft gewassen.
De penetratie zelf was met condoom. Nu vraag ik mij af wat de kans is dat ik een SOA heb opgelopen. Moet ik mij zorgen maken of is er hier helemaal niks aan de hand?
Zo loop je toch geen soa op hoor
Bedankt voor je reactie.
Ik was even wat angstig. Sinds deze morgen heb ik lichte jeuk aan de balzak en ook wat roodheid. Dit kan natuurlijk ook door iets anders zijn. Maar ik legde meteen de link naar gisteren en er was heel even lichte paniek.
Tandor , echt super dat je dit soort vragen beantwoord. Ik ben in dezelfde omstandigheid als GB. Condoom gescheurd. Kon er niets aan doen en t gebeurde zomaar. Ik ben nu best in paniek omdat ik ook een vrouw heb en kinderen.
Ik zal heb een rapid test laten doen paar dagen erna en was negatief. Nu nog verder wachten.
irritant en ik ga nooit meer zoiets doen. T is t niet waard.
Beste,
Recentelijk seks gehad met een prostituee. O.a. cunnilingus, analingus en mogelijke onveilige fellatio uitgevoerd (ik kon dit niet echt zien en weet het ook niet meer), zowel als vaginaal seks met condoom en vingeren. Terugblikkend, grote fout! Nooit meer doen.
Aan het einde heeft ze me afgetrokken zonder condoom, maar uiteindelijk moest ik dit zelf doen omdat zij er moe van werd. Aangezien er mogelijk vocht op mijn handen zat (omdat ik haar kort daarvoor nog gevingerd had), en ik mijzelf heb afgetrokken, wat is het risico op HIV of enige andere SOAs, mocht de prostituee HIV hebben? Heb vandaag ook gemerkt dat er een licht doorzichtbaren substantie uit mijn urine buis komt en ook wat last had van een soort spierpijn in voorgenoemde, maar dit is tegen de avond weer gestopt.
Vergeten te zeggen dat tijdens het aftrekken, mijn voorhuid naar achter getrokken was. Voor merendeel aan de schacht gezeten voor zover ik me kan herinneren.
Tja als je het allemaal niet meer zo goed weet...... Risico op soa's is er in ieder geval. Of er ook risico voor HIV is geweest? Dat kan ik zo ook niet zeggen.. Een soa test kan over 2 weken en HIV na 4 weken, na het onveilige contact
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
3 dagen geleden onveilig gepijpt door een prostituée, kans op soa redelijk maar op hiv?
De kans op HIV is uiterst klein
Hallo. Mijn dokter verzekerde me dat ik me geen zorgen moet maken over dit: condoom werd door prostituee omgedaan met de mond, haar lippen raakten mijn schacht vluchtig, ongeveer op 4cm van mijn reeds beschermde eikel. Ik zit in met chlamidia en heb een zware angst voor hiv, zelfs na beschermde seks met condoom. Irrationele angst? Het condoom werd gebruikt zoals het hoorde, behalve dan toen ze hem met haar mond omdeed. Ik doe deze week een chlamidia test. Is een complete soa test nodig of heeft het condoom mij voldoende beschermd? Ik voel pijn in mijn scrotum door er de ganse dag over te piekeren. Hiv, hepatitis, gonnoree.......
De kans om zo een soa op te lopen is al heel erg klein. En HIV loop je zo niet op
hallo, gisteren seks gehad met een prostituee met comdoom. 1 minuut anaal en daarna vaginaal. Na ejaculatie in condoom heb ik de condoom voorzichtig afgedaan. Er zat op het uiteinde van de condoom (dus de kant van de buik) een beetje bloed.
Bij mijn lies heb ik een beetje jeuk vanwege de zweet en ook last van eczceem/ schimmel. Bij mij bloed het overigens niet.
Kan het zijn dat de jeuk vanwege een beetje bloed van de prostituee komt? Kan ik hierdoor een soa of HIV oplopen?
je ,kunt onmogelijk al klachten van een soa hebben. Daarnaast is het zeer onwaarschijnlijk om zo een soa op te lopen