Hallo,
Ik heb een vraagje. Ik ben 18 jaar en heb vorig jaar chlamydia gehad. Toen heb ik meteen een kuur gekregen van de dokter. Een jaar later heb ik wel nog veel afscheiding.. ik loop elke dag met een tampon in omdat ik niet weet of het veel of weinig afscheiding is. Ik heb momenteel een vaste vriend maar toen der tijd niet. Mijn vriend weet het niet, maar ik durf niet naar de dokter.. ik heb ook seks met me vriend gehad. Ik heb verder geen klachten. De afscheiding is gewoon wit.. zoals het hoort. Ik ben bang dat ik het nog heb? Ook al heb ik een zware kuur gehad! Kan iemand mij alsjeblieft goed adviseren hoe ik dit het beste aan kan pakken? Mijn moeder weet momenteel niet dat mijn vriend en ik al geslachtsgemeenschap hebben gehad. Dus ik ben ook bang om t haar te vertellen. Ik heb de laatste tijd wel heel veel last van de rechter zijde van mijn rug.. het zit vast lijkt het. Maar kan dit ook iets daardoor zijn? Het maakt me nog steeds zo onzeker!
Lieve groet.
Om erachter te komen wat er aan de hand is en er iets aan te kunnen doen zul je toch echt even naar je huisarts moeten. aks je nog steeds last hebt van de chlamydia zul je je vriend dan toch moeten inlichten. Hij moet zich dan ook laten behandelen.
Kan ik dat nog steeds hebben naar zo een zware kuur? Het is alleen veel witvloed.. geen geur etc.
En.. kan het dan iets te maken krijgen met vruchtbaarheid?
Mogelijk is dat.Maar het kan ook een schimmelinfectie zijn.
Maar je het zelf ook twijfels. Dus ga naar je huisarts en laat een nieuwe test doen.
Hallo Tandor. Ik las het dit bericht terug.
Gister mijn vriend pas verteld dat ik het heb gehad. Hij zei dat ik het vast niet meer had. Maar heb hem gevraagd om naar de dokter te gaan. We gaan binnen nu en 2 weken samen naar de dokter om beide te testen.
Had 4 maanden geen seks omdat ik bang was hem toch te besmetten. Maar nu die het weet kan ik ook met hem over het witvloed praten. Dat zat mij erg dwars.
Ben maandje geleden dokter geweest. Maar hij zei dat ik een blaasontsteking was en de volgende keer maar terug moest komen.
Ik heb nu namelijk last van mn hele onderrug en het doet steeds meer pijn.
Bedankt voor de tips etc...
Leuk om nog even een terugkoppeling van je te krijgen.
Het is een wijs besluit om jullie beiden nog een te laten testen. Dan weten jullie in ieder heel zeker dat chlamydia niet aan de orde is. Dat zal ook wel zo zijn.
Bespreek ook je witvloed met de huisarts. Het dagelijks gebruiken van tampons e.d. kan het ook nog erger maken.
Ik weet niet of je de pil gebruikt, maar wisselen van pil zou eventueel een oplossing kunnen zijn.
Succes.