Het gaat meer om de besmetting.
Zondag ben ik begonnen met ciprofloxacine, 5 dagen lang 2 pilletjes per dag.
Maandag heb ik ook nog 1-daagse kuur azidothymidine genomen.
Ik heb echter woensdag gemasturbeerd.
Ik begrijp dat dit beter was niet te doen, schat u de risico's echter klein in?
Mvg
Ik denk dat het risico klein is
Had erge,s gelezen dat het masturberen niet zo zeer is voor een herbesmetting maar eerder dat de symptomen sneller zouden verdwijnen aangezien je dan je slijmvliezen de rust geeft om zich te herstellen?
Verder mag ik dus vanaf dinsdag weer seks hebben vermoed ik dan?
het zal ook niet zo'n probleem zijn.
Seks kan na minimaal 7 dagen na de kuur
Hoi John goedenavond,
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Dat bewegen was wel minuut of 5 a 10 denk ik. Maar goed niet afgetrokken dat niet
Dat is geen probleem
Even ter verduidelijking ze legde haar had op mijn blote penis nadat ze over mijn broek had gewreven. Na minuut soort van wrijven dus niet aftrekker haalde ik haar hand wegvangen mijn blote penis en voelde na 10 sec dat ik toch klaarkom.
Wat is dan nou het verschil met aftrekken?
Als ze met die hand haar vagina of haar ogen aanraakt kan ze dus wel chlamydia krijgen. Hoe moeilijk kan het toch zijn om als je een soa hebt om dan even geen seksuele handelingen te doen
John,
John je hebt helemaal gelijk en vandaar dat ik ook haar hand weghaalde. Gelukkig had ze haar kleren aan heeft niks aangeraakt. Toen ik.klaarkwam was haar hand al 10 sex weg en ze heeft haar handen gewassen met zeep en met alcahol fel
Zit daar qua werking kuur voor mij nog een risico? Of is het meer wat jij al benoemde besmetting door bv aanraken oog?
Voor de werking van de kuur zal het niet zo heel veel uitmaken