Ik heb wel het gevoel dat ik het weer heb. (iets branderig gevoel in de eikel en plasbuis) Kan dat na 1 dag of zit dat tussen de oren?
Het kan een schimmelinfectie zijn als gevolg van de kuur
Ooh oké. Is er een bepaalde crème of product/merk die u aanraadt?
Bedankt voor alle moeite.
Je zou canesten of daktarin kunnen proberen
Ik raak toch een beetje in de war van alle informatie die ik op internet kan vinden icm wat de huisarts en apotheek hebben gezegd, of eigenlijk juist niet hebben gezegd.
8 dagen geleden ben ik begonnen met een kuur Doxycycline, 2 maal per dag een tablet 100 mg, een kuur voor 10 dagen. De huisarts en apotheker hebben het helemaal niet gehad over dat je geen sex mag hebben tijdens of tot een week na de kuur. In de bijsluiter staat hier ook niks over. Ik heb de assistente nog even gevraagd en zij zei dat zolang je gewoon sex kan hebben en kan masturberen (ook tijdens de kuur) , zolang dat maar met condoom gedaan wordt. Mijn vriend had geen symptomen maar heeft wel een kuur gekregen van 7 dagen, ik zelf dus van 10 dagen.
Kan ik nu wel of niet sex hebben/ masturberen tijdens de kuur, na de kuur of pas een week na de kuur?
Weet iemand hier meer over, en maakt het nog uit dat de kuur bij mij voor 10 dagen is voorgeschreven?
Nog even kleine toevoeging:
Het gaat om de behandeling van Chlamydia.
Tijdens de kuur beter geen seks en niet masturberen om versmering en herinfectie te voorkomen
Dank je wel voor je advies. Hoe schat u kans ik na 7 dagen bij een kuur van 10 dagen? Of is daar niks over te zeggen?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Daar kan ik zo helaas niets over zeggen
Vraagje ik was positief gestest op chlamydia heb pillen gekregen (2x 500) antibiotica. Zelfde dag geslikt, twee dagen erna ben ik me zelf gaan aftrekken en klaargekomen dit was dus niet handig moet ik dan na die 10 dagen opnieuw laten testen ??
Opnieuw testen kan pas op zijn vroegst 2 weken na de kuur
Nee, niet ernstig