Hallo,
Ik zit met een vervelend probleem. Ik zal de situatie even kort uitleggen.
Een drietal jaren geleden heb ik eens Chlamydia opgelopen. Ik heb dit laten behandelen en alles was over.
Nu heb ik overlaast iets heel erg doms gedaan. Ik heb nu reeds een lange tijd een relatie en in een dronken bui heb ik heel even onveilige seks gehad met een vrouw waarmee ik vroeger ook wel eens seks had. Ik kwam snel tot het besef dat dit niet ok was, aangezien ik een relatie had. Jammer genoeg was dit toch te laat. Ik was dronken en ging naar huis. Ik maakte me direct zorgen dat ik toch niet weer een soa zou opgelopen hebben. Nu heb ik sinds de dag daarna al enkele dagen last van een permanent branderig gevoel in het topje van mijn penis. Het is niet zo dat dit is bij het plassen, zoals de eerste keer wel het geval was. Ook had ik dit direct de dag nadien en niet enkele dagen later. Nochtans wordt meestal de incubatietijd van chlamydia geschat op minstens 1 week.
Zou dit toch chlamydia kunnen zijn? Of is er iets anders?
Ik durf in elk geval niet meer naar bed met mijn vriendin. Ook in het hoofd zit het niet zo goed nu. Wel wil ik hier geen morele discussie uitlokken over wat kan en wat niet. Ik besef mijn fout heel erg goed, alleen weet ik nog niet wat er mee te doen.
Groeten