Ik heb een zeer dringende vraag. Ongeveer 6 maanden geleden heb ik sex gehad, gedeeltelijk onveilig na ongeveer een minuutje heb ik bij hem de condoom omgegaan. Hij heeft mij ook nog even gebeft.
2 weken erna heb ik een soa test laten doen bij de huisarts. Het was al best snel. Maar ik vond het wel een keer tijd ervoor. Ik had niet de gedachte dat ik mischien van hem wat zou krijgen. Deze test was negatief (goed dus)!
Maar nu, heb ik al 3 maanden last van erge steken in de onderbuik aan de rechterkant. Ik heb ook aan de rechtse kant in me vagina wat steken. En nu sinds een paar weken een abnormale geur uit de vagina. Plus heb ik ook nog anderhalf maand geleden een cyste(van bartholin) op me rechterschaamlip gehad.
Ik loop dus al 3 maanden bij de dokter in en uit. Testen op blaasonsteking, hij heeft inwendig gekeken/gevoeld. Ik heb een echo laten maken van de onderbuik. En nu bezig met een bloedtest (voor eventuele onstekingen) En daarbij nog moet ik nog een soa test doen! ik wacht nu op de uitslag die krijg ik pas volgende week donderdag! (laatste keer sex van 6 maanden geleden, toen ik dus ook al had getest)
Ik ben helemaal radeloos, en weet niet wat ik heb me eerste soa test was goed, en daarna heb ik geen sex meer gehad. Ik snap egt niet wat ik heb. En ik kan der ook niet meer tegen.
Heeft iemand mischien een idee? of het wel chlamydia kan zijn, of wat anders?
Alvast bedankt.
Bloedtest was gelukkig goed, geen eventuele eierstok onsteking, nu alleen wachten op de soa(chlamydia test)
Hallo,
Ik heb zo ongeveer het zelfde gehad maar er kwam bij de tests niets uit.
Ik had namelijk vaginisme dan span je je bekkenbodem spier ongemerkt aan en krijg je pijn onder de seks. Maar ik weet niet hoe de test is verlopen? Gr Dkwtd
Goed lezen!
Ik heb chlamydia
http://www.thuisarts.nl/chlamydia/ik-heb-chlamydia