Ik heb ongeveer 3 weken geleden mijn 7 daagse kuur afgerond. Ik kwam erachter namelijk dat ik positief was getest door mijn ex vriend die niet helemaal eerlijk was. Na de kuur heb ik 6 dagen later seks gehad. Die persoon zelf had zich getest, al voor mij. (Hij laat zich elke 6 maanden testen) en was negatief (hij was niet de persoon waardoor ik besmet raakte). Nu zit ik alleen nog steeds met bepaalde symptomen namelijk de geur tijdens seks of na veel inspanning, sporten of werken. Ik heb van alles geprobeerd zelfs een schimmelinfectie behandeling. Zonder resultaat.
Ik ben echt radeloos. Ik was mijn vagina altijd alleen met warm water geen zeep, verwissel 2x per dag ondergoed maar het werkt niet. Ik voel me er tijdens de sex met deze jongen die ik juist leuk vindt heel erg ongemakkelijk door.
Ik moet wel zeggen dat ik blijkbaar 4a 5 maanden heb rondgelopen met de Soa omdat ik er niet van afwist en geen klachten had pas de laatste maand en toen dus gelijk laten testen.
Maar wat kan ik hier aan doen? Of is het zo dat ik door de best lange periode het moet afwachten tot alles vanzelf overgaat?
Alvast bedankt….