Ik loop hier dus al ruim 20 jaar mee.
In het verleden is er Endometriose verwijderd maar de pijn bleef.
Ik heb ook Zoladex geprobeerd en dit hielp maar dit mag je niet te lang gebruiken omdat dit Artrose veroorzaakt,wat ik dus helaas heb gekregen erdoor.
Voorheen had ik altijd een onaangename en zeurende pijn ondanks dat ik de pil doorslikte.
Dan deed ik een stopweek omdat ik het gevoel had dat mijn lichaam toch een soort van schoonmaak wilde.
En dan had ik dus 2 weken zeer hevige menstruatie achter de rug,zo heftig dat ik tegen bloedarmoede aanzit,maar de pijn onderin mn buik was wel een poosje weg.
Ik heb onderzoeken gehad voor Adenomyose maar dat heb ik niet word gezegd,dus ook ik zit met mn handen in het haar,wat is het.
Ik word meerdere keren s'nachts wakker met enorme en onhoudbare diepe buikpijn wat doortrekt naar mn onderrug en dan weet ik al dar ik weer een orgasme in mn mn slaap heb gehad.
Toen ik nog Oxycodon slikte had ik nauwelijks last maar sinds ik dat niet meer gebruik is de pijn in alle hevigheid weer terug.
Ik kan dus ook geen sex meer hebben want zelfs opwinding zorgt al voor die buikpijn.
In het LUMC zeiden ze zelfs dat het tussen mn oren zat......
Ik ben de wanhoop nabij want het word steeds erger en het duurt ook elke keer langer voordat de pijn wegtrekt.
Ik lig soms een uur te kronkelen van de pijn en een warme kruik helpt ook niets en paracetamol al helemaal niet.
Ik wil eigenlijk mn BM eruit hebben maar ik heb meerdere operaties gehad waardoor de artsen bang zijn om in mij te snijden ivm verklevingen.
Maar ja zo doorgaan is ook niet meer uit te houden....
Wat ben ik blij dat ik dus niet de enige ben,
ik heb hier ook ontzettend veel last van, al jaren.
Ook vaak meteen na een geile droom, krijg ik deze heftige pijn aanvallen in mijn buik, voornamelijk rechts onderin.
word bezweet en weet niet hoe ik moet gaan liggen van de pijn..duurt ongeveer 15 minuten en dan trekt het vrij snel weg en heb ik geen pijn meer..
Hoi, wat hebben veel vrouwen hier last van zeg! Ook ik heb sinds een jaar pijn in de onderbuik (menstruatie achtige kramp maar dan erger) die uitstraalt naar de rug en ongeveer tot een halfuur kan duren, na klaarkomen. Het viel me ook (zoals velen) voor het eerst ‘s nachts op, na een droom. Ik heb het idee dat het aan de pil zou kunnen liggen (die ik doorslik, paar maanden) en/of misschien slappe bekkenbodem spieren. Ik ben heel benieuwd of iemand hieruit gaat komen en dat misschien hier kan posten? Sterkte iedereen…
Hallo,
Ik schrik ervan om te lezen dat deze kwaal niet serieus word genomen.... ik ben ook een pil doorslikker en heb vorig jaar na 4,5 jaar te hebben doorgeslikt voor het eerst een stopweek gedaan. Ik had in die 4,5 jaar nooit last van dit soort symptomen en nu sinds 1,5 maand heb ik na een seks droom of klaar komen dat ik menstruatie achtige pijn heb. 1x zelfs met een heel klein beetje bloed verlies (te weinig om echt te zeggen dat het spotting is) ik heb er toen voor gekozen om gewoon door te gaan met de pil doorslikken. Ik heb namelijk enorme buikpijn bij een stopweek en krijg dan zelfs paniek achtige klachten. Dit gaat gewoon niet in combinatie met mijn werk. Ik weet ook niet of het samen hangt met de pil ( ik slik de Mylan 0,03/0,075). Ik heb wel altijd als ik die buikpijn voel een soort paniek reactie omdat ik bang ben dat ik ineens ongesteld ga worden en vind dat altijd een mega vervelend gevoel om te hebben. Ik heb zelf geen kinder wens en heb daardoor steeds vaker dat ik liever heb dat mijn baarmoeder word verwijdert, vind het een nutteloos orgaan (voor mij) waar ik alleen maar last van heb. Ik weet niet of andere hier zich ook in herkennen?
Groetjes,
Eef
Ik heb hier ook al een hele tijd last van, zowel na een droom als na masturbatie… ik ben een pildoorslikker (al jaren). Ik ben nu 2 maanden gestopt met de pil en deze kwaal is gewoon verdwenen als sneeuw voor de zon…. Ik ben niet van posten op het internet, maar ik volgde deze post steeds omdat ik hier ook heel erg beschaamd over was en nog nooit iets van gehoord had. Ik had het gevoel dat het kwam door de pil en kijk… voor de komende die iets posten, met hetzelfde probleem, zet er zeker bij of je een doorslikken bent of niet! Want het lijkt of iedereen hier doorslikker is..:
het valt echt wel op dat de meeste personen hier de pil doorslikken.
Hallo,
Ik herken dit probleem. De hevige buikkrampen na een seksdroom. Bij mij gebeurt dit de nacht voordat ik ongesteld wordt. Ik slik niet de pil. Ook gebeurt het niet elke maand bij mij. De ene keer wel, dan weer niet.
Nu is er iets anders. Ik ben 5 weken zwanger en ik heb vannacht 2 keer zo’n seksdroom gehad met daarna hevige krampen. Uit angst voor een miskraam wilde ik opzoeken wat het zou kunnen betekenen en kwam ik op dit forum terecht.
Ik deel mijn ervaring, want wie weet kan het nuttig zijn.
Sterkte allemaal