Zwelling hier is minder als eerst maar nog steeds volop aanwezig. Word er echt moedeloos van. Gaat dit ooit nog weg? Hoe gaat het bij jullie? En zijn er mensen waar de zwelling wel weg is gegaan?
Ik heb de ingreep 5 dagen geleden laten doen. Echter heb ik het gevoel dat ik niet alles kan uitpoepen. Bij het nemen van het badje verlies ik steeds restjes stoelgang. Ik heb dit nog bij niemand gelezen. Is dit iets waar ik me zorgen om moet maken? Herkent iemand dit?
Maria, hier ook nog steeds zwellingen. Ik ben ook bang dat de operatie voor niks is geweest. Ik ben gewoon weer terug bij af. Ik ben er afgelopen 28 november aan geholpen. En jij?
Lina, wat jij beschrijft, herken ik niet. Ik heb daar geen last van.
@petra ik heb het ook nog nergens gelezen en heb het hele forum afgezocht. Ik krijg het gewoon precies niet proper.
Petra, ik een paar dagen voor kerst. Heb echt rustig aangedaan, gekoeld maar niks helpt. Heb geen pijn, geen bloed de wond lijkt ook helemaal dicht te zijn gelukkig maar ben ook bang dat het weer terug bij af is. Het is wel minder als wat het was net na de operatie maar nu ongeveer zo groot als hoe het ervoor was. Hoe is het mogelijk. Ben zo onzeker😔
Lina, ik herken ook niet wat je zegt. Heel vervelend😔
Ik ga morgen alvast de dokter terug bellen. Ik heb dit enkel na de zitbadjes. Alvast een goed herstel voor jullie!
Hoi hoi. Ik heb in augustus 2022 skintags
laten verwijderen.
Er werd mij toen verteld dat er vocht uit mijn anus kan blijven lopen. Ik dacht dat zal wel mee vallen, helaas valt het mij erg tegen. Ik verlies nog steeds veel vocht, paar keer per dag naar het toilet om schoon te maken. De huid wordt rood, jeukt en begint soms te bijten. Dit ervaar ik als zeer onprettig. Heeft er nog iemand dit probleem en of is er iets tegen te doen?
Alvst bedankt
Hoi Lina, hoe is het nu? Heeft de arts je gerust weten te stellen?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hey Maria,
Ja, het is gelukkig beter en enkel bij het badje. Ik durf niet te duwen vandaar dat er restjes achter blijven. De wondvocht blijft echter wel en stoelgang is een drama zonder pijnstilling. Hoe gaat het bij jou?
En Chris wat vervelend. Heb je dit al aangekaart bij de dokter?
Ook ik heb een skin tag laten verwijderen en heb dit forum gelezen. Hierbij mijn ervaring.
Dag 1 vrijdag 5 januari. De dag van het verwijderen van een skintag van +- 1cm. Thuis 2 paracetemol ingenomen en laxeermiddel voor zachte ontlasting. Om 15 uur heb ik 1 skintag laten verwijderen met een roesje. Het infuus was naar, ze konden geen ader vinden. Eenmaal erin moest ik mee naar een stoel met beugels; beetje ongemakkelijk, maar de artsen waren aardig en gezellig. Een half uur later kwam ik bij, na wat eten en drinken mocht ik naar huis. Thuis pijnmedicatie ingenomen rond 18 uur en voor het slapengaan. Voor de nacht ook gedoucht. Plassen gaat goed, geen pijn, wel bloed op het papier. Douchen ook pijnloos, en geen bloed. Het wondje ziet er goed uit; 2 lichte zwellinkjes.
De nacht verliep goed. Toen ik wakker werd moest ik een grote boodschap doen. Door de laxeerpillen weinig last gehad, wel zag het er vies uit; veel bloed. Direct door naar de douche, dit ging wederom goed. Nu wel wat gevoelig, het voelt vooral branderig en stekerig. Zo weer pijnmedicatie innemen.
Ik hou jullie op de hoogte hoe het verder gaat.
Al met al vind ik het persoonlijk meevallen, maar de arts zei na het verwijderen dat ze ook niet heel veel pijn verwachtte omdat het maar 1 skintag was er niet heel groot. Tot nu toe geen spijt en zou ik het zo weer doen. Ik zou nu zelfs zonder medicatie kunnen, maar onnodig pijn hebben hoeft niet, dus ik neem zo weer iets in.
Ik heb een jaar geleden een huidflapje laten verwijderen. Het herstel duurde lang. Heel lang last gehad van vochtverlies. Daarna een droge trekkerige huid. Uiteindelijk een redelijk resultaat, de klachten waren voor zo'n 90% verdwenen. Maar sinds een aantal weken lijken oude klachten wat terug te komen. Helaas na een hoestbui op het toilet. Zijn er mensen die opnieuw klachten hebben gekregen na het verwijderen van eerdere marisken? Ik hoop zo dat het toch overgaat.
Inmiddels zit ik op dag 5. De wond ziet er hetzelfde uit als de andere dagen, en bloedt na een toiletbezoek. Van de laxeerpillen kreeg ik hele erg buikpijn, dus daar ben ik mee gestopt. Nog even afwachten hoe het dan gaat qua pijn. Verder neem ik geen medicatie, omdat de pijn heel erg meevalt. Ik douche 2/3 keer per dag. Ik werk deze week thuis en sta regelmatig even op om te lopen/bewegen. Lang (in dezelfde houding) zitten kan weleens naar zijn. Voor het wondvocht gebruik ik maandverband en ik loop in een joggingsbroek. De wond "stinkt" ook nog helaas. Nu hopen dat de zwellinkjes minder worden, al ziet het er nu al beter uit dan voor de ingreep.
Hallo, voor mij is het nu 4 weken geleden dat ik er 1 weg heb gehaald. Het was een vrij dikke waardoor ik een grote wond had. Ben gehecht. Eerste 2 weken zwelling gehad. Nauwelijks wondvocht. De zwelling is nu weg denk ik het ziet er rustig uit. Wel zie je het nog maar het is 60% kleiner als het was. Het ziet er nu uit als een verdikte plooi ipv een stuk huid. Dus al met al stukke beter. Ben benieuwd of t nog beter word maar ben nu al super blij. Ik heb dit in het ziekenhuis laten doen.
Hallo, ik lees dit forum nu al een tijdje. Ik heb 3 skingags. Toen ik 4 weken geleden mijn aambeien dmv rubberen elastiekjes heb laten verwijderen vroeg ik aan de arts of die skintags erg aanwezig waren? Ze vertelde dat het echt mee valt en dat ze erger heeft gezien, en dat het de operatie echt niet waard is. Ik besloot dit van haar aan te nemen maar eenmaal 2 weken later de spiegel erbij gepakt en ik baal enorm van wat ik zie. Ik ben 27 jaar, en ik vind het gewoon vreselijk lelijk. Ik wil toch echt graag deze ingreep laten plaatsvinden maar moet mijn arts aanstaande donderdag gaan “overtuigen” ben ik bang. Dat kan ik alleen doen door te zeggen dat ik er last van heb, en heb niet goed schoon kan krijgen denk ik. Ik ben bang dat ze weigert de operatie uit te voeren omdat ze het niet erg genoeg vind.
Ook ben ik echt heel erg bang geworden door veel verhalen die ik heb gelezen hier, het moet een regelrechte hel zijn allemaal… heb er zelfs nachtmerries over, het is een obsessie.
Wat vinden jullie?