Vandaag heb ik operatief obder lokale verdoving mijn 2 marisken verwijderd. Ik zag er erg tegen op! Maar wauw niks deed pijn en erg goeie chirurg. Binne 30min was het klaar. Hechtingen erin en nu afwachten....ik heb creme en gaasjes en ijs om te koelen tegen de zwelling. 4jaar geleden wilde ik dit al en de dokter verwees mij door naar het ziekenhuis maar dat was geen leuke ervaring de 1e afspraak, Waardoor ik het jaren uitstelde. Nu paar maand geleden weer bij de dokter aangegeven en zij vertelde over het braamkliniek in assen! Nou daar maar een poging gedaan. Vriendelijk en erg meelevend de 1e afspraak. Dit keer doorgezet en vandaag de behandeling gedaan en echt topperss! Dus iedereen die ermee zit en angstig is wat natuurkijk logisch is het braamkliniek in assen. Ik zit nu op iets hards en ga zo lekker douch nemen en kijken hoe de dagen zullen lopen...paracetemol elke paar uur slik ik er 2. En even rustig aan doen. Tot nu toe kan ik nog steeds erom lachen!๐
Ik wilde graag een reactie achterlaten nadat ik de operatie vandaag heb gehad. Ik had dir forum van te voren gelezen en was ontzettend bang, maar het viel me allemaal enorm mee!
Ik had een kleine skintag die operatief verwijdert moest worden (onder narcose). De behandeling duurde super kort en al gauw kwam ik uit de narcose zonder enige pijn.. eerst dacht ik dat het door alle pijnstilling kwam, maar nu eenmaal thuis heb ik nog steeds geen pijn en heb ik alleen maar 500gr paracetamol genomen van de 3000 in totaal voorgeschreven voor vandaag.
Ook heb ik geen druppel bloed kunnen vinden in mijn maandverband (heb alleen niet naar de wond durven kijken nog)
Al en om al is het me zooooo meegevallen en vond het belangrijk om te delen omdat elk lichaam dus anders reageert!
Hi allemaal,
Op 18 december heb ik een mariske laten verwijderen en ik kwam op dit forum terecht. Fijn om jullie ervaringen na de behandeling te lezen en hoe het herstel proces bij jullie gaat. Voor nieuwe lezers wil ik ook mijn ervaring en proces te delen.
We zijn nu 5 dagen verder, het gaat prima en ik was de dag en dagen erna al aan het werk gegaan. Alleen de ontlasting doet bij mij nog veel pijn. Ik heb er echt angst voor en stel dit dan ook zo lang mogelijk uit. Hier komt nog bloed bij kijken.
Ik hoop dat het snel geneest en bedankt voor het delen van jullie tips en ervaringen. We gaan er doorheen!
Bij mij is het nu 4 weken dat ik best wel grote skintags weg heb laten halen. Ben nu wel pijnvrij maar heb nog best vaak jeuk. Maar het ergste vind ik dat er niks van kan zoen dat het weggehaald is. Het ziet er nu nog erger uit dan daarvoor. En heb pas over een maand nacontrole. Als alles weggaat wat er nu nog zit, heb ik er alles wel voor over gehad. Maar als dit niet zo us, heb ik wel spijt dat ik eraan begonnen ben!
Na al eerder skintags te hebben laten verwijderen bij een kliniek onder narcose met geen fijne ervaring en geen resultaat voor een paar weken terug opnieuw laten verwijderen maar dan in het ziekenhuis onder plaatselijke verdoving. Veel jeuk gehad. Amper bloedverlies. Mijn advies is bij zwelling meteen koelen dan slinkt het enorm.
Hi Petra, bij mij is de zwelling nooit weggegaan en is inderdaad erger dan daarvoor. Heb het een paar dagen voor kerst opnieuw weg laten halen. Zwelling zit er weer hopelijk gaat het dit keer wel over. Doe nu extra rustig aan. Vorige keer ben ik te snel weer dingen gaan doen
Ik heb het ook in een kliniek laten doen onder narcose. Wat zeiden ze bij jou Mandy, dat het niet geholpen had? Ik ben echt niet van plan om het nog een keer te laten doen, met het risico dat het weer niet helpt. Ik heb het na de ingreep echt wel een poos rustig aan gedaan, maar niet heel veel gekoeld. Dat hadden ze in de kliniek ook niet echt aangegeven.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Petra, in de kliniek zeiden ze bij de controle (na een maand) dat de zwelling weg zou gaan. Echter is dit nooit gebeurd. Nu nadat ik het in t ziekenhuis heb laten verwijderen is het bijna zo goed als weg en ben zooo blij
Ja, dat begrijp ik! Mag ik vragen in welke kliniek en in welk ziekenhuis je geweest bent?
Hoi,
Als je veel jeuk hebt dan kan je daar een zalf voor krijgen. Ik had ook veel jeuk sinds de operatie en na een maand nog steeds. De arts heeft toen een medicijn recept naar mn apotheek gestuurd!
Ik had nog hormoonzalf liggen en dat helpt goed tegen de jeuk. Alleen mag je daar niet al te lang mee smeren. Welke zalf kreeg jij Miriam?
Pijn en jeuk heb ik nu bijna niet meer. Maar helaas zie ik nog weinig verschil met voor de operatie. Het is bij mij nu bijna 5 weken geleden.