@ Elisabeth agg wat fijn dat ze weer lkkr bij mama kunnen zijn dat is altijd het fijnst nou ik wens je alvast succes bij de dokter en hopelijk zijn we er snel van af en achteraf toch stiekem blij dat we het gedaan hebben als we de eindresultaat zien natuurlijk hihih maar voor mij nooit meer 🤣🤣
Ja we gaan er vanuit dat dit het allemaal waard was!! Ik geef volgende week nog wel even een update.
Afgelopen vrijdag 3 skintags laten wegbranden aan de onderkant vd anus. Onder lokale verdoving. Die spuitjes waren best naar. En moet over een aantal weken de laatste 3 aan de bovenzijde.
Maar man wat een gedoe en pijn! De pijn is nu na een pleebezoek iets te harden maar de eerste 2 dagen niet. Alsof er iets kapot scheurt down under!
Ik neem elke keer een flesje lauw warm water mee en maak daarmee t wcpapier nat en dep dan voorzichtig. Net zo lang tot t papier schoon is. Daarna rest van flesje via de onderrug erover gieten en dan drogen.
Ik draag nog wel maandverband want ik vloei nog behoorlijk. En zit aan de 6 pcm daags.
Hebben jullie ook het gevoel dat je steeds aan het 'afknijpen' bent? Ontspannen doet nl soms best pijn.
Ook schijn ik niet meer volledig uit te kunnen plassen daardoor. Waardoor ik dus vaker naar de plee moet. Wat weer pijn doet dus zit in een rotcirkeltje nu.
Heb al gekeken maar het ziet eruit als een slagveld dus dat doen we niet nog een keer.
Hoop wel dat de pijn gauw wat wegtrekt.
Groetjes.
Claudy ik zit bijna op vier weken geleden de ergste pijn die ik had is gelukkig weg alleen soms nog last vooral ontlasten nog soms krijg ik ook steken maar wat je nu voelt dat wordt met de dag minder het is nu even door de zure appel heen bijten weet dat het pijn doet maar probeer toch alles uit te plassen of weet je wat je ook kan doen heeft mij erg veel geholpen op advies van dokter je kan zo zit badje kopen en dan onder de douche gaan staan en dan water over je billen laten lopen het haalt niet alle pijn weg maar het verlicht een beetje voor mij heeft het geholpen en doe het nog steeds want op wc telkens het idee bij het zitten dat het weer openscheurd en daarna rennend naar de douch voor verkoeling dus k doe het lekker onder de douch met een zitbad wat alles opvangt het klinkt niet hygiënisch maar kan niet anders
Veronica, dat spoelen doe ik dus op de wc. Elke keer met een flesje. Handwarm water maakt de boel soepeler merk ik en dan is een nr 1 of 2 minder pijnlijk.
Heb net gekeken en die gebrande kant ziet er zwartig/rood uit nog maar al wel strak!
Dus ik ben blij dat ik doorgepakt heb.
Vreemd volgens mij is mijn reactie weg. Ik gaf een tip voor flesje voor het spoelen die ik had besteld bij bol.com
@claudy: ja eerste paar dagen was ik daar ook erg mee bezig. Een scheet deed al zeer dus die probeerde ik tegen te houden. Zodra sluitspier weer samen trekt doet zo pijn. Dit heb ik nu ook nog tijdens ontlasting. Als het er uit komt dan gaat het nog maar moment dat klaar is en het samen trekt.. auw!
Sinds vandaag (dag 9) heb ik ineens een open wondje en dat had ik niet. Merkte vanmiddag al ineens pijn daar weer en nu bloed het dus. Misschien toch een hechting los gegaan ofzo. Iemand ook deze ervaring gehad?
Als er commerciële links worden geplaatst, kan dat idd tot gevolg hebben dat een reactie wordt verwijderd, omdat het tegen de forumregels is.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Elisabeth.. ja dat sluiten herken ik. Maar ook de drang is nu nog zeer pijnlijk. Dus ik moet echt opletten dat ik mezelf wel ontspan.
Maar sheesh dat doet zeer.
Is het bij jou geen scheurtje?
Ik hoop wel dat alles voorspoedig gaat bij mij. Voor nu is het met genoeg pcm verspreid over de dag aardig te doen. Op de pleebezoeken na.
Even een vraagje. Heb 1,5 week geleden een skintag laten verwijderen. Die wond is gehecht. Wat er nu ontstaat aan litteken / genezing is een hard stukje. Hebben meer mensen dit? Bij de na controle werd me verteld dat ik het moest gaan masseren. Maar dat is nu nog best pijnlijk. Wat is jullie ervaring? Wordt dit soepeler en zachter? Verdwijnt het helemaal? En heeft de massage effect?
@claudy: Ja die pijnlijke drang was bij mij op dag 4/5 wel over. Of het een scheurtje is geen idee. Denk een open wondje van een mariske en dat die nu open is gegaan omdat ik meer doe. Lag de eerste week bijna hele dag op de bank/bed en nu doe ik alles weer. Verder heb ik 3 bultjes waarvan volgens mij de hechtingen opgelost zijn. Ze slinken al behoorlijk en sowieso is het al 10x beter dan het was. Nu nog duimen dat ontlasting pijnloos gaat worden. Ik slik sinds vandaag helemaal geen pijnstilling meer. Hopelijk gaat het bij jou ook gauw de goede kant op qua pijn want het is echt geen pretje
@anoniem jb: ik heb vrijdag mijn controle dus heb nog geen idee hoe het er voor staat. Dan is het 2 week geleden dus ben benieuwd wat ze er over zeggen
@claudy, oké ik ben heel benieuwd hoe het jou vergaat. Succes vrijdag!
Vorige week maandag heb ik 2 skin tags laten verwijderen (algehele narcose en oplosbare hechtingen). Ik zag erg tegen de ingreep op en had me totaal niet verdiept in alles erna. Wat een pijn zeg! Dag 1 viel me alles mee op een brandend gevoel naar. Daarna echt constant kramp/prikkend/brandend gevoel. Ik ben me nog nooit zo bewust geweest van mn kringspier. Echt om gek (en emotioneel) van te worden!! Ik hoest ook veel door een verkoudheid en mijn hele gezin had de dagen rondom de ingreep buikgriep, wat echt niet meehielp (Hell! Maar gelukkig wel dunne ontlasting…).
Nu een week later vooral mega pijn (vooral erg prikkend gevoel) bij ontlasting (ervoor en erna). Meestal tot echt wel een paar uur erna.
Wat ik me afvraag is vooral hoe lang het ongeveer duurde totdat jullie geen wondvocht meer hadden? Want ik krijg echt rode billen nu dus smeer nu ook voor het naar bed gaan met wat sudocreme.
@claudy: ja het is een emotionele rollercoaster vond ik. Ene dag ging het goed en dag erna hele dag janken. Verschrikkelijk, gelukkig is dat allemaal alleen de eerste week geweest. Ik had vanaf dag 7 ook amper nog wondvocht. Droeg ik snachts alleen onderbroek. Nu is het sinds gister dus weer open maar alsnog doe ik geen maandverband meer in. Heb het idee dat het daardoor alleen maar erger wordt en gaat schuren. Wissel gewoon regelmatig van onderbroek, het is vooral met droogdeppen dat ik bloed zie