En oja, bij mij is de wond niet eens gezwollen geweest ofiets. Het zag er gelijk best normaal uit.
De eerste 1,5 week heb ik 3 a 4 keer per dag onder de douche gespoeld
Ik heb binnen twee weken onder algehele verdoving ingreep voor het verwijderen van enkele huid flapjes. Met al wat ik hier lees heb ik nu enorme angst.
Ik heb al movicol en xylocaine zalf en paracetamol in huis gehaald.
Heb niet teveel last nu maar moet ze laten weghalen omdat er meer bijkomen. Ik kijk er wel vreselijk tegenop.
6 dagen geleden 3 marisken laten verwijderen. Plaatselijk verdoofd. Van de ingreep zelf weinig gevoeld. De pijn kwam de volgende dag. Tijdens ontlasten helse pijn, dit neemt iets af tijdens uitspoelen in de douche. Slik diclofenac en paracetamol elke 5 uur. Als ik dit vergeet heb ik behoorlijk veel pijn. Nog steeds op dag 6. Zitten blijft erg pijnlijk. Het is ook erg gezwollen. Wondjes zijn wel zo goed als droog. Als ik aandrang krijg (dit zo.n 4x per dag) kan ik het niet goed ophouden. Ontlasting is gelukkig wel zacht oa door metamucil.
Ik zou dit nooit meer laten doen.
Had nooit verwacht dat het zoveel pijn zou doen.
Volgende week een update
Morgen de grote dag heb behoorlijke grote Marisken zitten en worden onder plaatselijke verdoving weg gehaald vind het enorm spannend. Weet iemand hoelang je ongeveer in het ziekenhuis bent? Ik moet om 16:00 melden en om 16:15 worden ze weg gehaald. Ik hoop dat het allemaal meevalt
Beste Klaasje,
Ik mijn ingreep binnen 2 dagen. Zie er vreselijk tegenop. Pffft.
Hopelijk valt jullie ingreep mee. Ik duim voor goed herstel.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik ben 2 dagen geleden geholpen. Ze hebben 7 skintags verwijderd onder algehele narcose. De eerste avond dacht ik er makkelijk vanaf te komen maar de volgende ochtend was een zware tegenvaller. Helse pijnen en ondertussen hebben ze me naast de standaard paracetamol en meloxycam zelfs op de oxycodon gezet. Alles is zo dik en opgezwollen dat ik me af vraag of dat nog wel goed gaat komen.
We zijn nu 48 uur verder en ik heb nog altijd geen ontlasting gehad, zelfs met 3x per dag een zakje macrogol. Iemand hier ervaring mee?
Update dag 9
Vanochtend naar de huisarts geweest. Het is nog erg gezwollen en ik heb lidocaine creme gekregen. Dit helpt heel goed!
Voor het herstel staat 3 weken vertelde ze me. Doorgaan met de pijnstilling elke 5 uur en nu is het uit te houden. Reden dat ik het ontlasten moeilijk op kan houden komt door de druk van de zwelling. Dat drukgevoel is nu minder.
Heel veel sterkte jullie allemaal!
Vandaag moet ik terug naar de kliniek omdat het zo opgezet is heb het gevoel dat het allemaal aambeien zijn. Doet mega pijn en hou het soms gewoon niet uit van de pijn. Verlies ook veel wond vocht moet steeds nieuw maandverband in doen.
In gisteren middag 1 grote skin tag en twee kleinere en ook hemorroïden onder totale narcose laten verwijderen. Na de operatie ging alles prima. Afgelopen nacht pijn steken in anus. Vanmorgen stoelgang. A kleine stukje en wc vol bloed. Naar douche gekropen om te spoelen. Eerste keer ook met spiegel gekeken. Lijkt echt slagveld. Ik smeer xylocaine zal. Dan gaas tussen billen en drie maandverband in broek tegen lekkage. Nu Beugen en dafalgan en hoop dat pijn weg trekt want gevoel dat er boomstam in anus zit. Pffft hopelijk betert dit snel. Succes en spoedig herstel aan de lotgenoten.