Waarom zou de pil niet betrouwbaar genoeg zijn?
Ja dat is een goede vraag. Het is meer dat ik geen andere pil wil ivm eventueel gewicht toename of verandering van stemming etc.
Dus betrouwbaar genoeg voor het moment.
Ik zie geen reden om te wisselen als er geen klachten zijn. Die pil is gewoon betrouwbaar
Dat kan geen kwaad
hallo,
uhm heb mss een raar vraagje..
ik en mijn vriend zijn 15 en we hebben deze avond net seks gehad en is in mij klaargekomen maar dat was niet de bedoeling maar ik nam mijn pil een uurtje te laat maar normaal neem ik mijn pil altijd op het zelfde tijdstip.
Kunnen jullie mij helpen?
Dat is verder geen probleem al;s je de komende dagen maar geen pil vergeet
Hallo,
ik en mijn vriend hebben altijd veilige seks gehad maar ik wil gaan beginnen met de pil.
kan hij nu in mij klaarkomen zonder dat ik zwanger raak?... we hebben hier discussie over gehad en overal lees ik op internet dat het een anticonceptie middel is dus betekent dit dat als hij in mij klaarkomt ik niet zwanger kan raken?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Dat klopt inderdaad. Daar is de pil immers voor bedoeld
Hallo
ik slik al een paar dagen de pil kan ik mezelf dan gewoon vingeren en klaarkomen of heeft dat invloed op die pil ?
Misschien moet je eens even opzoeken waar de pil voor bedoelt is.......wat denk je nou zelf?
Nee dat heeft geen invloed op de pil
Hallo ik ben begonnen met de pil te slikken op dag 1 van de menstruatie ben nu 3 dagen verder kan ik nu zwanger raken als mijn vriend in mij klaarkomt?
Nee, als je de pil op de eerste dag van de menstruatie start, ben je vanaf de eerste pil beschermd