Mijn ex en ik zijn uit elkaar...nu een maand. Reden...geen respect voor elkaar en dit uitte zich ook in fysiek geweld, zo heb ik hem een klap gegeven omdat hij op me af kwam lopen en omdat we gewoon slaande ruzie hadden. Verder als we dus geen ruzie hebben was onze relatie gewoon goed. Seks is goed, we zijn vaak samen en lief voor elkaar etc. Doordat ik hem dus een klap heb gegeven (heeft hij ook weleens bij mij gedaan, maar hem gewoon vergeven) wil hij nu voorgoed uit elkaar....maar... ik vroeg een aantal dagen nadat de relatie verbroken was of ik mijn spullen mocht ophalen...dit was prima...vervolgens gaat hij staan huilen en zegt hij: "we praten nog wel"...maar hoor vervolgens niks...daarna moest ik nog een deel van mijn spullen ophalen en weer zelfde verhaal...toen heb ik gezegd maak nu maar je keuze want ik ga niet in onzekerheid leven...houd zielsveel van je n wil echt dat het goed komt, maar het is jouw keus want jij hebt mij gedumpt...zo werkt het toch? Dus hij zegt: "Als ik nu moet kiezen dan is het definitief uit, dus ik natuurlijk super verdrietig (had ik niet moeten doen!, want nu heeft hij de touwtjes in handen). We hebben wel dagelijks contact...soms smst hij mij of ik hem met de onzinnigste dingen gewoon om contact te hebben...daarnaast hebben we in die maand ook gewoon 2 x seks gehad...welke echt geweldig waren....maar gebruikt hij mij voor de seks of wat wil hij nou? (kunnen jullie natuurlijk ook niet weten)...heb het hem gevraagd en hij zegt ja we kunnen niet meer samenwonen als we apart wonen is alles koek en ei...we moeten gewoon dingen samen doen en dan groeien we vanzelf weer naar elkaar toe (maar hij nodigt me nooit uit en als ik wordt uitgenodigd dan loopt dit altijd uit op sex). Ik wil hem echt dolgraag terug en heb echt super veel spijt van mijn daden maar hoe kan ik het beste handelen in deze situatie? Contact verbreken...ruimte bieden? Alvast bedankt voor jullie reacties xx
Dit lijkt heel erg op mijn vorige relatie hoe het ging. Ik heb toen ook een keus gegeven of hij voor mij ging kiezen of niet.
Toen heeft hij ook voor definitief over gekozen, vervolgens bleef hij smsen, hadden we nog een keer afgesproken om uit te praten, wat ook op sex afliep. Daarna hebben we nog gepraat, want dat was overgens niet bepaald de bedoeling van het afspreken geweest, toen hebben we afstand genomen van elkaar, verwijd van social media, en gewoon tot rust komen. In die tijd begon ik in te zien dat ik het hem echt niet meer gunde om mij zo te laten behandelen. dus heb ik voor mezelf gekozen, Dar is nu een jaar 3 maanden terug. In augustus heb ik een nieuwe vriend gekregen, en sinds mijn ex dat doorheeft begint hij weer met dat hij wil praten. Maar mijn ex heeft zijn kansen verspild.
Het kan natuurlijk ook voorkomen dat je elkaar zo erg gaat missen dat je weer terug bij elkaar komt, maar het nadeel vind ik ervan, als je weer ruzie krijgt komen dingen van vroeger weer omhoog, en wordt het weer hetzelfde.
Succes
Groetjes,