hallo
ik ben 31 jaar.
Ik heb een vriendin waar ik toch best wel gek,
Mee ben maar op aantal punten lopen we toch wel naast elkaar en mis naast elkaar.
ik heb een kinder wens zij wil geen kinderen ene ker zeg ze nu nog niet vind ik tevroeg en dan is het weer van ik heb er niets mee en wil geen kinderen.
ik heb haar laast aan aan gekaart dat ik aantal dingen mis in onze relatie.
met namen van af en toe een arm om me heen een knuffel een kus van uit haar zelf maar dat wil ze niet en ze zeg ik heb daar geen behoeften haan om te kussen of wat dan ook als ik een kus wil geven dan word het echt een kus op de wang want op de mond wil ze niet.
en dat roep soms toch echt wel vragen op of ze nog wel van me houd en dan vraag ik dat ook van hou je nog wel trouwens van mij en dan word ze boos als ik dat vraag.als ik met haar wil vrijè dan moet ik de aan zet doen zij doet dat gewoon echt niet en dan zeg ze het moet spontaan gebeuren maar dat zeg ze dan wel maar zij doet ook geen aan zet geef ook geen aanleiding daar in toe.en dan moet het maar vlug gebeuren anders duurt het telang volgens haar en mochten we hebben gevrijè dan ga ze gelijk uit bed en ga gelijk na de wc toe kan niet ens na genieten van het vrijè met haar heb vaak het gevoel dat ik nooit wat goed`s doe in onze relatie.ik weet soms echt niet wat ik moet doen zo op deze manier.!
groetjes J uit gelderland
lees het stukje wat je hebt geschreven nu zelf eens en doe of een ander dit heeft geschreven.
wat zou jij dan antwoorden?
komt dit op je over als een gelukkige relatie? denk je dat dit een relatie met toekomst is?
groetjes, Brenda