hallo,
Ik ben pas 3 maanden geleden begonnen met de pil, deels omdat ik veel last had van acné.
Ik begin telkens op maandagavond met een nieuwe strip maar de laatste keer dacht ik er pas dinsdagmiddag aan. Ik heb dan onmiddellijk mijn eerste pil ingenomen en 's avonds de 2e en we hebben het zeker een week veilig gehouden.
6 dagen voor ik die eertste pil was vergeten (dinsdag dus) heb ik nog met m'n vriend geslapen maar in die week ben ik ook nog ongesteld geweest.
Nu ben ik aan dag 4 van de stopweek en ik ben nog steeds niet ongesteld.
Deze maand heb ik ook al veel last gehad van acné. Het is nog maar de 3e strip die ik heb uitgenomen en na de eerste strip ben ik overgeschakeld naar een andere pil dus ik weet niet of dat echt een teken zou kunnen zijn.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Kan je zwanger worden en 1 of 2 dagen daarna toch ongesteld worden?
Bedankt!
Als je de pil niet op de juiste dag start kun je zwanger worden. Gebruik daarom een condoom tijdens de zeven dagen nadat de je de pil vergeten bent.
Als je één dag te laat bent, neem dan direct zodra je het opmerkt de pil en gebruik een condoom gedurende 7 dagen.
Pil vergeten in 1e week
http://www.dokter.nl/forum/Zwanger-worden/200390-pil-vergeten-in-1e-week.html
Bedankt, maar zoals in mijn vraag al stond hebben we een week een condoom gebruikt.
We hebben 6 dagen voor de nieuwe strip nog samen geslapen waarna ik mijn regels kreeg.
Nu zijn we een maand verder, de rest van die strip heb ik wel juist ingenomen maar ik heb nog steeds m'n regels niet (dag 5 in de stopweek).
Wat je moet doen als je een pil vergeten bent weet ik wel, maar ik vraag me af wat ik nu moet doen. Is de kans dat ik zwanger ben heel groot of kan de oorzaak van het uitblijven van m'n regels aan iets anders liggen?
Bedankt