Zij zegt daaraan geen behoefte te hebben. Inmiddels heb ik relatie therapie aangevraagd en krijgen we nu. Echter de laatste keer praat zij over koetjes en kalfjes. En toen was het uur alweer om. Wanneer ik mijn vrouw serieus vraag waarom zij niet wil knuffelen maar ook geen seks. Dan kapt zij dat gesprek af. Ik weet niet wat ik verder hieraan kan gaan doen? Relatie therapie is maar 1 x in de twee weken....
Als ze er zelf niet over wilt praten wordt het we; erg moeilijk. De therapeut zou in principe in de gaten moeten hebben dat ze er niet over wilt praten en daar dan ook op inspelen
Enige wat de therapeut zei: zou jij ook weer intimiteit willen? Ze zei dat weet ik niet of ik dat wel wil. Enige wat zij (relatie therapeut) zei: dat is eerlijk van je en toen ging het weer over een andere onderwerp.
Dat schiet zo dan ook niet op. De therapeut zal toch moeten proberen erachter komen waarom dat zo is
Hou oud zijn jullie?
Je bent niet de enige die dat overkomt. Blijf jezelf en probeer de ander niet te veranderen dat is niet aan jou. Jij verdient een vrouw die wel of enigszins voor je open staat en wel dat beetje aandacht voor je kan opbrengen, dat hoeft niet altijd sex te zijn maar een goede vrijpartij doet meer wonderen dan dat mensen doen beseffen. Laat los en praat goed met jezelf tot dat moederaarde je gebeden heeft verhoord.
Deel je pijn, stay real! En doe geen donne dingen waar je spijt van krijgt. Niet schelden niet slaan DoYou
Wat ik wil toevoegen is dat Narcisme veel voorkomt en meerdere varianten kent. Dat maakt het in relaties nog wat complexer om mee te dealen.
Voor mij is vreemd gaan geen optie maar het is erg frustrerend wanneer je dag in dag uit jaar in jaar uit tegen de zelfde muur van afwijzing aanloopt dat is niet goed voor je ego en gezondheid.
Zojuist gesprek proberen hierover te hebben. Zij zegt dat ze mij niet aantrekkelijk vindt. Heb al enige tijd hulp mbt opruimcoach. Dat gaat met vallen en opstaan. Zij stelt als voorwaarde dat het opruimen beter moet gaan of anders geen intimiteit. Echter intimiteit is er eigenlijk nooit geweest na ons trouwen. Alleen toen zij kinderen wilde. Wat ik bij haar zou graag willen zien dat ze ook gaat spelen met de kinderen, leuke dingen gaat doen.
Ik wil niet met verwijten gaan komen, kijken naar wat je verlangt van elkaar. Liefde mis ik.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Klinkt niet al te best. Zo hoort een relatie niet te zijn en hoef je zeker niet te accepteren voor jezelf. Waarom wil
Je bij een vrouw zijn die aangeeft jou niet aantrekkelijk te vinden?
Is de liefde niet gewoon over, is het er wel geweest?
Jij hebt veel dingen om overna te denken. Succes man
Chantage in een relatie is onacceptabel. Je moet idd maar eens goed nadenken of zo'n relatie wel wilt
Nee zoiets wil ik niet. Begreep dat zij bekend is met hechtingsproblematiek in haar vroege jaren. Ben opgegroeid met het idee dat je huwelijk 💒 aangaat voor de rest van je leven. Niet scheiden en als je gaat scheiden, dan niet opnieuw trouwen.... Wil er dan ook alles aan doen dat dit weer goedkomt.
Hechting problematiek kan veel verklaren.
. Niet scheiden en als je gaat scheiden, dan niet opnieuw trouwen.
Spijtig dat je deze onzin geleerd hebt. Dus jij wil de rest van je kostbare leven wat je nog hebt op deze wereld hieraan vast houden en ongelukkig zijn in een liefdeloos huwelijk? Therapie is ook aan te raden voor jou beste man.
Ik ben geen expert maar het samen zijn en het verbinden met elkaar moet een verrijking zijn. Is dat het niet, waarom ben je dan nog samen?
Wanneer ik rustig wil praten over intimiteit dan zwijgt zij. Ze zegt geen behoefte te hebben aan intimiteit. Dat zou ik dan maar buiten de deur moeten zoeken. In de relatie therapeut werd aangegeven dat je de andere niet aantrekkelijk vindt niet alleen lichamelijk is maar met meerdere factoren te maken heeft.
Het valt mij op dat zij erg op haarzelf is. Zij doet bijvoorbeeld geen spelletje met de kinderen. Zij vond het geven van borstvoeding niet fijn.
Ik vraag me af of relatie therapie ons wel verder gaat helpen?
Als ze er zelf niet voor open staat en het voor haar eigenlijk allemaal niet hoeft (therapie) dan gaat het inderdaad niet werken
Heb een lichte vorm van autisme. Ik weet wat mijn zwakke punten zijn en erken dat ook. Nu is de vakantie aangebroken en hebben we andere tijden dat we naar bed gaan. Ik heb daar even de tijd voor nodig om in dat nieuwe ritme te komen klaarblijkelijk. We hebben dan ook de kinderen. Nu had ik de vaatwasser vergeten en dan springt zij behoorlijk uit haar vel en gaat zij dat zelf uitruimen terwijl ik dat natuurlijk ook had kunnen doen. Hèt zij dan op een later tijdstip. Extra lastiger maakt dat zij haar wensen niet kenbaar maakt of even gaat overleggen.