Geachte lezer,
Ik date sinds kort met een jongen en ik vind hem echt wel heel leuk. Hoewel er wat dingen zijn waar we niet in een lijn liggen, blijf ik vooral kijken naar het positieve, zo leuk is hij. Ik weet alleen nog niet wat ik ermee wil..
Wanneer we niet samen zijn denk ik veel aan hem en ik sta in vuur en vlam van zijn berichtjes en complimentjes, maar zodra we samen zijn voel ik dat bijna niet. Ik vind het een mooie jongen maar of ik me fysiek aangetrokken voel weet ik niet.. ik heb dat sowieso wel amper bij mensen moet ik toegeven. Ik voel me vooral gespannen wanneer we samen zijn en verder dan een halve knuffel bij begroeten/afscheid nemen komt het niet. Als ik eenmaal alleen met m'n gedachten over hem ben voel ik weer van alles.. Romantiseer ik dingen of vind ik deze jongen leuk, maar ben ik gewoon shy en bang om verliefd te zijn/worden? Soms heb ik het idee dat ik moet proberen het ijs te breken door zijn hand te pakken, knuffelen of zoenen... Ik wil niemand aan het lijntje houden of pijn doen. Ik merk namelijk dat hij steeds gekker op mij wordt.
Wat denkt u?