Mijn man raakt mij ook amper aan. Wij hebben wel 3 kids een hectisch leven. Maar ik heb steeds het gevoel niet goed genoeg te zijn. Mijn man zegt dat het de toon is waarop ik iets zeg waarop hij er al geen zin meer in heeft. En hij vind mij te jaloers, ik wijd dat jaloers zijn aan de aandacht en de liefde die ik mis. Ik twijfel steeds of ik wel bij hem wil blijven.
Denk dat je even een goed gesprek moet aangaan. Wij hebben 2 jonge kinderen en een stressvol leven maar dit wat jij beschrijft is niet herkenbaar. Sorry dat ik het zeg maar je vrouw komt over als 'liever lui dan moe' en verwend.
Heb je duidelijk gemaakt hoe je je daardoor voelt? Zo ja dan heeft hij toaal geen respect en begrip voor jou en moet jij grenzen gaan stellen.
Mijn probleem is dat mijn vrouw me geen aandacht meer geeft sinds ons eerste kindje... alsof ze me gewoon nodig had voor de kinderen.. ze is nu in verwachting van ons derde en laatste kind maar ik kan het niet meer aan.. Men zegt dat een vrouw net meer zin krijgt als ze zwanger is, maar mijn vrouw geeft signalen dat ik af haar moet blijven.. Het komt over alsof ik kindjes mag maken en gedaan... Ze knuffelt niet, geeft geen knuffelachtige of opgewonden opmerkingen of doet zelf geen inspanning/poging om tot de daad over te gaan. Al wat ze doet is zeuren dat ze geen zin heeft of te moe is... Ze ontkent het maar ik heb het gevoel dat ik voor haar een bevlieging of uitweg was uit haar ruzie familie en dat ze mij niet meer ziet staan..
Als ik erover begin steekt ze alles op mij.. ik zit al een tijdje met dit gevoel maar ik begin mij overbodig te voelen als ik in haar buurt kom.. Zij vind dat ik geen inspanning doe maar dat heb ik heus al geprobeerd, maar het doet haar niets.. Nadien zegt ze gewoon dat ik "nooit" heb geprobeerd wat voor mij heel kwetsend is.. Maar alhoewel zij het vaak zegt dat ik mij te weinig inspan, doet zij zelf nog minder moeite dan mezelf.. En ze laat het zelf overkomen dat ik een viezerik ben die haar enkel "ken" als ik zin heb..Ik ben echt ten einde raad.. Ik vind dat mijn vrouw afstandelijk word... Ik dacht eerst dat ze vreemd ging maar dat kan niet omdat ze daar geen tijd voor heeft.. Misschien ziet ze mijn karakter "anders" dan toen ze verblind was door de liefde en kan ze met mij niet leven...
Ik zit echt in de put.. het verrast me dat ik de energie heb gevonden dit bericht te plaatsen.. het eerste bericht dat ik heb gepost over hoe ik me voel in 5 jaar tijd.. (er luisterd gewoonlijk toch niemand en als er iemand dit leest krijg ik meestal een kwetsende opmerking).
Hai, ten eerste super dat je je verhaal van je hebt afgeschreven. Ik herken het zeker... helaas. Ik 'sekste' de sterren van de hemel vóór de geboorte van ons meisje (we hebben maar een kind), maar inderdaad, na de geboorte had ik totaal geen behoefte meer aan echte seks, wel knuffelen en intimiteit.
Mijn man is geduldig geweest en nu ben ik aan de testosteron-pillen. Misschien wat heftig voor jouw vrouw, maar het helpt mij wel. Ik heb weer zin in mijn man en ik heb weer zin in seks.
"Nadien zegt ze gewoon dat ik "nooit" heb geprobeerd wat voor mij heel kwetsend is".
Ik ben V maar snap deze zin in je verhaal niet? Kun je dat toelichten?
Pien
Peter, hoe oud ben jij en hoe oud is je vrouw? Dit is zo'n veel voorkomend 'probleem'...
Hoe was jullie seksleven vóór de kinderen?
Anna
Pien met die uitspraak bedoel ik dat ik heb geprobeerd haar een aangenaam gevoel te geven (romantiek) maar ik doe dit steeds minder omdat het toch niets uitmaakt.. haar reacties worden steeds afstandelijker.
Ik ben 30 en mijn vrouw 26.
Mijn vrouw had regelmatig zware ruzie met haar familie.. Zij vond haar steun bij mij.. en voor haar kon trouwen dan ook niet snel genoeg gaan.. Ik heb toen met haar gepraat en wilde duidelijkheid of dit een huwelijk was uit liefde en niet gewoon om te vluchten voor haar familie... ze gaf me haar woord meermaals dat dit niet het val was.. Wij hadden in het begin van onze relatie regelmatig wel seks, maar wij hadden toen ook tijd om weg te gaan.. sindsdien werken we beiden 6 op 7 en dat is ook niet ten goede van onze relatie.. Ik probeer mijn vrouw moed in te praten maar het lukt me niet.. ze is gewoon niet gelukkig en reageert dit uit op mij..
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik dacht eerst dat dit het "weinig" hebben van vrije tijd was... maar waarom kan ik dan geluk vinden in het feit dat we samen zijn? Waarom kan zij dat niet?
Lees ook:
Mijn vrouw heeft geen zin meer in sex
http://www.dokter.nl/forum/Relatie-seksualiteit/112772-mijn-vrouw-heeft-geen-zin-meer-in-sex/Page-2.html
Hallo ja ben ook radeloos nu mijn man ander werk heeft ,brengt hij in bed niks voor elkaar ,nu gooit hij er op ja word ook 50 jaar,aan raken doet hij ook niet meer gaat met eenboog langs me heen ,maar wel steeds commetaar leveren je moet dat morgen doen en dat ja weet ik zelf ook wel ,nacht zoen moet ik uit me zelf geven doet hij ook niet telefoon pakt hij niet op als ik bel of als hij een keer op neemt is het ja even heb het druk tja druk waarmee in huis is hij met zijn kop mijlenver weg en maar ruzie op zoeken in huis ,meid zegd hij ook al 2 jaar niet meer tegen me geen lief kozing zit nu aardig in de put weet niet verder hebben nu al 2 weken geen sex
We zijn in november 2011 getrouwd, wat ik zelf heb moeten vragen!!!
Steeds moet ik het iniatief nemen anders gebeurd er echt niets!!!
Hij zal nooit het iniatief nemen!!!!
We slapen al een hele poos apart, mede door het snurken dat hij extreem doet.
Ik heb het gevoel dat hij meer belangstelling heeft voor zijn familie en vrienden en dat ik er een beetje bijhang. Het lijkt hem niet veel te interesen
hoe ik me daarbij voel..
Ik voel me erg alleen en weet niet meer wat hij nu nog van me wil.
Ik heb al een hele poos geen sex met mijn echtgenoot, hij lijkt veel behoefte te hebben aan zijn familie, vrienden en z,n werk!
na de geboorte ( 2009) van ons laatste kindje heeft mijn vrouw ook minder zin in sex .
nu bijna een jaar geleden heeft ze haar beste vriendin van vroeger terug gevonden .
sinddien heeft ze meer aandacht voor haar vriendin dan voor mij . ze sturen de hele dag berichtjes naar elkaar .
daar heb ik geen probleem mee alleen als we s'avonds thuis zitten beginnen ze ook nog eens te chatten of video calls te doen .
ook al hebben ze elkaar de hele dag gehoord .
zelfs als haar vriendin een hele dag bij ons thuis gezeten heeft of zij bij haar beginnen ze s'avonds terug .
als ik daar iets over zeg krijg ik als antwoord ik heb dit nodig wij moeten elkaar elke dag horen of zien .
ik vind ook dat haar vriendin bezitterig is , om haar altijd voor haar te hebben .
hetzelfe als ze bij elkaar zijn raken ze elkaar ook geregeld aan en dat doet mijn vrouw ook niet meer bij mij
ik weet niet hoe ik dit moet oplossen zodat mijn vrouw ook meer aandacht aan mij zou geven
In onze relatie is het de vrouw die nooit zin heeft, zij is de ijskoningin zoals ik eerder heb gelezen, ik begrijp er ook niets van... soms krijg ik echt het gevoel dat ze geen gevoelens meer heeft voor mij. Soms duurt het maanden voor er iets gebeurd, als het dan eens gebeurd dan kan het niet rap genoeg gedaan zijn.
Voor we ons kindje kregen was er wel voldoende dit is na de geboorte van ons kind precies afgesneden met een schaar. Er is altijd iets... hoofdpijn, moe, geen zin enz...
Het gebeurde nu onlangs dat ik er echt om vroeg en ik kreeg de indruk dat ze haar neus krulde.
Het zijn dus niet altijd de mannen die geen zin hebben