Beste,
Woensdag avond was ik met mijn vriend en hebben we een beetje aan elkaar gezeten daarna is hij echt 15 seconde met zijn geslachtsdeel in mijn vagina gegaan nu vragen we ons af of ik daarvan zwanger kan worden want we weten niet of er in die 15 seconde voorvocht is geweest plus hij is dinsdag klaar gekomen een keer alleen hij heeft meerdere keren geplast kan het zijn dat er sperma van dinsdag in de voorvocht van woensdag avond is achtergebleven?
De vraag is kan ik dan zwanger raken als u dit hierboven leest?
Vriendelijk dank
Hij was trouwens woensdag niet klaar gekomen of iets alleen dinsdag was hij klaargekomen maar dinsdag trouwens met condoom alleen mijn vraag is kan het zo zijn dat de sperma van dinsdag in de voorvocht van woensdag zit terwijl er tussen door gewoon is geplast voor dat hij er 15 seconde in ging.
Groet
Zo raak je niet zwanger
Maar hij is er woensdag wel zonder condoom 15 tot 30 minuutjes in geweest
Om zwanger te raken moet er sperma in je vagina terecht komen. Voorvocht bevat in principe geen sperma, tenzij hij kort van tevoren een zaadlozing heeft gehad en niet meer heeft geplast
Want sommige mensen zeggen van voorvocht kun je gewoon zwanger worden dat vind ik dan raar.
Het gaat dan om enkele minuten vooraf
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Sommige mensen vertellen heel veel
Sorry hoe bedoeld u dat het gaat om enkele minuten daarvoor?
Alvast dank
De zaadlozing moet dan enkele minuten voor de seks zijn geweest. Langer overleven spermacellen niet in de urinebuis
Nee hoor. Ik verzin maar wat... pff
wat denk jou zelf?