Ik heb aldoor hevige steken in de clitoris.
echt om te huilen gewoon zoveel pijn.
Ik weet echt niet wat het is.
groetjes jadith
mss een ontsteking ter hoogte van jou clitoris,of onder je voorhuidje
Het kan zijn dat je clitoris schraal is door bijvoorbeeld veel en hard erover te wrijven.
Een infectie / ontsteking is natuurlijk ook mogelijk.
In ieder geval zou het verstandig zij om even naar de huisarts te gaan.
Een pijnlijke of eriterender clitoris kan meerdere reden hebben,bij mijezelf was het om een hygiènische reden.Ik waste elke dag mijn schaamlippen wel maar nooit ter hoogte van mijn clitoris,tot ik weer is lichte pijn had aan mijn clitoris en is verder ging kijken,toen ik mijn clitoris zo helemaal ontblote en mijn voorhuidje wegdeed zag ik zo witte gelige pusch rond mijn clitoris en onder dat voorhuidje wel.(was vies en schrok wel even toen ik dat zag)heb nadien wel alles gewassen en proper gemaakt wel rond mijn clitoris en voorhuid.Moet je dat nu elke dag ook doen als je u schaamlippen wast dat je ook je clitoris moet wassen?wat is die witte gelige pusch rond mijn clitoris telkens?
Dat wit-gelige spul noemt men smegma.
En ja, ook je clitoris moet je elke dag schoon houden.
Lees meer op:
http://www.huidinfo.nl/smegma.html
Dat doe je als vrouw,meisje toch elke dag toch als je u wast of douchst dat je dan je voorhuidje van je clitoris helemaal moet wegtrekken dat je clitoris bloot is voor te wassen en proper te maken ,zekers onder je voorhuidje wassen en proper maken ook,je clitoris wassen is net zo belangrijk wel als je schaamlippen en vagina wassen toch.De clitoris is op zich al zo een gevoelig plaatsje bij ons meisjes,vrouwen..vandaar
grtjes Ellen.
pijn aan mijn clitores en opgezwolen ik heg geen baarmoeder en eierstokken meer geen schemel infecstie en ook geen sex wat is dit nu
Het kan een ontsteking zijn of een puist in wording. Dat is moeilijk te zeggen zo ongezien.
Ga even naar je huisarts die kan er dan even naar kijken.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies