Gisteren kreeg ik opeens sms'jes van een onbekend nummer. Er werd als eerste gezegd: [i]Ik denk dat je me nog wel kent, maar je bent toch bij...(je ex) weg en zullen we een keer afspreken?[/i] Ik wilde natuurlijk weten wie die gene was en sms'te terug [i]hey wie ben je?[/i] maar daar werd overheen gepraat. Hij vroeg een paar keer of ik vrijgezel was maar daar had ik niet op geantwoord. Op het laatst heb ik gezegd [i]ja ik ben vrijgezel[/i], omdat ik wilde weten wie het was, maar er werd nog niks gezegd.
Toen zei hij anders spreken we wat af dan kun je zien wie ik ben...
Ik zei [i]straks ben je een vreemde[/i] en hij antwoordde [i]hoe kan ik dan weten als je ... bent?[/i] Later zei hij dat hij een oude liefde was van 6 jaar geleden maar ik zei nog tegen mijn moeder dat dat niet kon, want toen had ik dit mobiele nummer niet. Ik ben er op het laatst op in gegaan en later werd er niet meer ge-smst.
Gister lagen mijn vriend en ik op bed en zegt hij dat hij het was met die sms'jes. En was hij ook nog kwaad omdat ik zei dat ik vrijgezel was.
Waarom zou hij zoiets doen? Hij zegt dat het een uit de hand gelopen grapje was, maar ik ben nu bang dat hij dit als een reden ziet om bij mij weg te gaan.