Beste Mensen,
Weet iemand hoe ik in aanmerking kan komen met Vrouwelijke Arabische arts die hier in nederland Maagdenvlies- herstel operaties uitvoert.
En waar die kliniek plaatsvindt in nederland?
Ik zou het zeer op prijs stellen, als iemand mij hiermee kan helpen!
Alvast bedankt.
Gr,
Esma
@Esma, http://www.rutgershuis-oost.nl/index.php Deze site biedt heel veel informatie.
Hoi Bloem,
Bedankt voor je snelle reactie.
Ik ga gelijk ernaar kijken.
Liefs,
Esma
Hallo Esma, iets hoger in dit topic vond ik nog een link: http://www.rutgershuis-oost.nl/maagd.php
Sterkte...
Bloem
Hallo Meiden
Ik heb morgen de herstel operatie. Je hebt er 2 verschillende, verstandige was voor mij om de wat grotere ingreep te laten doen. Dit word door de Arabische Arts gedaan in Utrecht. Het kost meer als 1000 euro en je moet het cash betalen. Om eerlijk te zijn ben ik best wel bang, op internet kan je ook niet ervaringen lezen want men durft niet erover te praten. Ik zal onder dezelfde naam toch mijn ervaringen delen voor meiden die ook in mij situatie beland zijn. Wens jullie allemaal sterkte hierbij!
gr.
Hai AnoNu... ik ben heel benieuwd naar hoe het is gegaan en ik denk dat het ontzettend fijn is als jij hier jouw ervaring wilt delen! Ik hoop het beste voor jou.
Liefs, Bloem
Bedankt Bloem!
Mijn bezoek is heel snel gegaan. Woensdag om 13.00 uur kreeg ik een slaapverdoving en om half3 ging ik de deur uit. Heb de ene operatie gehad waar ze ook hechten. Ik ben tot gisteren best suf geweest door de verdoving en echt zitten lukt me ook niet. Ook niet wat oppakken/bukken /hurken etc. Als ik maar even buk lijkt wel alsof het gaat scheuren. Heb nog steeds wel pijn, een wat zeurende (prikkend/brandend) pijn. Ontlasting is echt een issue, je mag niet persen, urineren brand en het komt niet als een straal naar beneden maar eerst druppelend tot bijna aan me bilnaad. Echt erg! Maargoed ik heb even met een spiegeltje proberen te kijken beneden en het ziet er wat opgezwelle uit, wat normaal is btw. Het was me niet zo goed duidelijk gemaakt wat ik na de operatie kon verwachten dus ik heb vandaag even gebeld en my werd gezegd dat het normaal is maar als de pijn tot woensdag niet redelijk afneemt dat ik even terug moet gaan.
Ik voel me ondanks alles opgelucht. Ik zal zeker nog wel berichten plaatsen.
Gr.
Hai, wat fijn voor jou dat het geslaagd is. Ik wens je een spoedig herstel en ik hoop inderdaad dat je jouw ervaringen hier wilt blijven posten. Er zijn zoveel soortgelijke vragen, maar nog niet echt antwoord van iemand die het daadwerkelijk heeft ondergaan. Nogmaals beterschap en bedankt!
Groet van Bloem
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Geen probleem, dit is het minst wat ik kan doen voor meiden die in een soortgelijke situatie zijn beland als mij. Want je kan zoiets niet met iemand bespreken, tenminste ik heb er met niemand over kunnen praten (behalve dokters).
Als er vragen zijn hierover zou ik ze ook wel willen beantwoorden.
Verder wil ik de meiden adviseren om niet met iemand te huwen die nog zo achterlijk is (sorry dat is gewoon zo) die gelooft dat elke maagd bij de eerste keer penetratie zal gaan bloeden. Ik ben verloofd geweest en tijdens mijn verloving heb ik toch sex gehad. Ondank al de pijn heb ik geen enkel druppel bloed gezien en hierdoor werd er aan me getwijfeld en uiteindelijk verloving gebroken. De gekke is dat ik hiervoor niet eens een vriend hebt gehad!! Ik ben ook niet een sporter, fietser etc. dat er per ongeluk een scheur zou kunnen ontstaan. Maargoed mijn punt is wel duidelijk..
Nogmaal bedankt Bloem!
ik zit met een groot probleem. een keer toen ik ongesteld was leek het net alsof ik bloed plaste. dus ik ben weer zo dom geweest om iets in mijn vagina te stopen. het was een dome actie maar ik was in paniek. mijn moeder is er achter gekomen en wilt een test doen waar ik echt ik heel bang voor ben. wat als eruit komt dat ik geen maagd ben.
Hallo anonu,
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring.
Ik vind het rot om te lezen dat je niet gelooft werd door je ex verloofde en ook nog eens door hem dit hebt moeten doorstaan. Alles komt goed ghair inshallah.
Hoe kan ik mijn maagdvlies herstellen en hoeveel dat kost?? en hoelang duurt het afspraken en het operatie maken?
Wat een onzin! Waarom gaan jullie dan naar bed voor het huwelijk als jullie het niet mogen doen?
Ik wil ook reageren op een reactie dat geplaatst is.
'Beste mense, het fabeltje dat het iets cultureels is en meiden die het doen uit angst moet echt even opgehelderd worden! Er zijn meerdere redenen waarom meiden een bepaalde herstel doen. Het kan zijn dat ze er geestelijk aan onder lijden of onder druk zijn gezet door iemand. '
Meiden worden inderdaad onder druk gezet door dat geloof. 'Maagd zijn' is alles en zo 'belangrijk'. Terwijl de mannen overal hun lul in mogen stoppen. Kom op! Ik kan hier echt kwaad om worden, want dit is echt de grootste onzin dat ik ooit heb gehoord.
Meiden moeten een OPERATIE ondergaan om aan te kunnen tonen dat je maagd bent. Dan wil je toch niet bij zo een man zijn? Ik zou graag aan jullie willen vragen: Wat is het doel van seks hebben? Los van het primaire (kinderen maken).
'Het is inderdaad zo dat in I*slam behoudt van leven voor gaat. Dus wanneer er iemand vreest voor zjn leven kan dit dus gedaan worden! '
Dit is in kwestie van leven en dood ja, dan wordt er niet bedoeld dat meisjes naar bed mogen gaan en dan het weer kunnen herstellen alsof er niks is gebeurd. Waarom ben je dan naar bed gegaan? Blijkbaar had je de drang of vind je het niet normaal om te wachten totdat je getrouwd bent?
'Toch wil ik deze zuster met veel zorg adviseren om de operatie te doen voor Allah. Heb spijt en doe het vervolgens niet meer! '
WT?f. Om de operatie te doen in de naam van 'Allah'? Je moet de operatie doen omdat je het hebt GELEERD om MAAGD te blijven. Weet je dat veel meisjes geen maagdenvlies hebben? Er zo mee geboren worden? Wist je ook dat dit in de MIDDELEEUWEN bedacht werd toen er nog geen vrouwenrechten waren.
'Loop er ook niet mee te koop!'
Wat een dombo ben jij zeg. Denk je dat die meisjes aandacht willen krijgen? Ze willen juist zorgen dat NIEMAND het weet.
'Probeer ook dichterbij Allah te komen middels andere daden! '
Eens een zonde, altijd een zonde? Als je zo wilt praten! ๐
'Zie het als een grote gunst dat Allah je kan geven en speel er niet mee! Zie het als een pijnelijke wond dat genezen wordt en als je zo bang bent voor je ouders, hoe zit het dan met Degene die je ouders heeft gemaakt?'
Wait what? Wat is een gunst?
'Dus ik raad jullie dit aan om te doen, nooit meer over te spreken.'
Als je niet anders kan, moet je het wel doen ja. Maar het wordt niet in Nederland geaccepteerd en ik hoop dat ze snel die ingrepen verbieden in Nederland! Dit stimuleert alleen maar de rare ideen achter het geloof!
'Luister niet naar meningen hierover van mensen die niet eens weten wat de I*slam inhoudt. '
Sorry, maar we zijn hier op dokter.nl en niet op een forum waar je je geloof moet overbrengen. Het geloof bij de Islam is meestal met een paplepel ingegoten als klein kind zijnde.
'Zie het als een wijze les in je leven en probeer insaAllah je kinderen de juiste sexuele voorlichting te geven. '
-.-' Juist ja. Kinderen krijgen seksuele voorlichtingen (niet sexuele) op de middelbare scholen. Ik denk dat kinderen wel weten waar ze aan toe zijn als ze een condoom meekrijgen op school.
'Nog 1 belanrgijke advies voor de zusters!!! Probeer het bij een vrouwelijke chirurg te doen en ook de mensen rondom de chirurg heen! '
Want anders is het haram als een man dat doet? Of gaat hij je stiekem verkrachten? Wat een onzin in het kwadraat.
'probeer dit te vinden en laat je meest intieme gedeelte niet zomaar aan een man zien! Al moet je verder reizen! Zoek een vrouwelijke arts en verpleging.'
Uhuh, want je vagina is van goud gemaakt en alle mannen willen hier op springen toch? Omg.. -.-'
'Succes en veel sterkte toegewnst. '
Ja jou wel inderdaad en ik leef mee met je toekomstige kinderen. Ik hoop dat je niet in Nederland blijft, maar dat je terug gaat naar je land van herkomst. Ik hoop dat Nederland blijft zoals het nu is, want ik vind het nu al erg genoeg.
Sterkte toegewenst aan de meiden die zo gehersenspoeld zijn en aan de meiden die zo erg onder druk staan door hun ouders etc.:) En dat is niet sarcastisch bedoeld!
Doei!
Slm dames ik ben een meid van 26jaar. En ik heb een maagdenvliesherstel operatie ondergaan 2jaar terug. Ik ben daar in contact mee gekomen via de rutgerstichting. Ik ben een jaar later me gaan controleren door me eigen huisarts voor een maagdenvlies verklaring. En toen zat ik daar bij de dokter. Ik wou weten of het wel goed zat daar beneden. En de dokter zei dat ik nog gewoon maagd was en dat de operatie geslaagd was. Een half jaar later heb ik weer sex gehad. Maar ik bloede helemaal niet. En lag er ook helemaal niet ontspannen bij.