ik ben gelukkig getrouwd maar ik ben al een tijd gefrustreerd over het formaat van mijn man zijn penis. Niet abnormaal klein maar wel aan de kleine kant. Ik raak gemakkelijk heel opgewonden van de aanblik van een grote penis en heb daar ook ervaring mee. Tot voor kort altijd van mening geweest dat ik dat niet belangrijk vond maar ik mis het en het heeft ook invloed op mijn zin in sex. Zijn er mensen die dit herkennen? Ik weet niet hoe ik het kan omdraaien.
Als je zoveel waarde hecht aan een grote penis en daar gefrustreerd over bent, ben je niet gelukkig getrouwd.
Mijn penis is 16 cm een tussenjaar dus mijn vrouw klaagt niet ik wel vindt mijn penis wel klein en niet dik. Hoor mijn vrouw niet kreunen en komtniwtmeerklaar door gemeenschap soms wel om haar te likken er mijn vingers tegelijk erin maar niet door gemeenschap dus ik vindt het erg frustrerend voor mij. En als wetenschap hebben krijg ik wel een erectie maar heb er totaal geen gevoel in mijn penis ik gebruik geen medicijnen Maar ben wel jaren geleden besneden omdat dat helemaal mijn heikel beknelde en steeds bloede. Mijn hoofd staat wel naar erotiek maar mijn gevoel in mijn penis niet ik kan wel een orgasme krijgen maar met bijna en heelkort gevoel. Krijg dus steeds minder zin in seks met mijn vrouw. Ben nu 55 jaar maar dit speelt al vele jaren zo.
16 cm zou ik toch echt niet echt klein noemen. Mijn penis is stijf net geen 10 cm, maar ik heb wel goede en liefdevolle seks met mijn vriendin. Ze vind het ook fijn dat het niet te groot is omdat ze zelf vrij nauw is. Ze is een soort mini vrouwtje, ze is niet groot en heeft cup AA. Wel heel mooi van vorm, ik geniet altijd zo van haar verfijnde elegantie. Enfin, we hebben het fijn met elkaar en geen frustraties over penissen en borsten die te klein zouden zijn.
Wat fijn om te lezen Martin. Ik voelde me na de reactie van John erg rot. Of ik overall gelukkig ben hangt niet af van het formaat van de penis maar ik ben vol van bouw en ja ik vind een grote dikke penis fijn aanvoelen waarbij ik 16 al groot zou noemen. Mijn man heeft een penis van 12 cm en redelijk smal. Wat me stoort is dat mannen zich mogen uitspreken over grote borsten maar dat een vrouw zich blijkbaar moet verantwoorden als ze (meer) opgewonden wordt van een grote penis. Ik ben blij met mijn relatie maar ik hoopte hier anderen te vinden die dit ook ervaren en zwaar gezegd overwonnen hebben.
Lieve Syl,
John bedoelt het niet slecht, hij heeft het denk ik wat anders geïnterpreteerd dan je bedoelt hebt. Een relatie heeft nu eenmaal veel facetten. Seksuele aantrekking en seksuele behoeften zijn daar een belangrijk onderdeel van. En je mag je best uitspreken dat je wat groter geschapen wat opwindender vindt om te zien en eigenlijk ook nodig hebt. Dat mag toch?
Zo zeg ik dat ik van klein en fijn houdt, is niet het allerbelangrijkste maar wel degelijk ook heel veel waard. Mijn vriendin voelt zich op dat punt ook heel erg gewaardeerd, ze is heel lang onzeker geweest over haar kleine boezem. Maar dat is precies wat ik mooi en opwindend vind. Mijn penis is nog kleiner dan die van jouw man, maar precies goed voor mijn vriendin.
Ik heb wel vaker gehoord dat vrouwen soms wat groter wensen, omdat ze de penetratie nauwelijks voelen. Jij bent wat voller gebouwd, dus ik kan me dat wel voorstellen. Geen idee of daar iets op te vinden is. Misschien zijn er nog andere manieren om de seks wat opwindender te maken. Dan zou het leuk zijn als er ook andere mensen zijn die dit herkennen en reageren.
Mijn antwoord was wat kort door de bocht...mijn excuus hiervoor.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Gewoon je relatie beëindigen meid... Je vriend verdiend namelijk wel beter.
Communicatie is key. Er zijn zo veel
Leuke manieren en toys om
Het voor beide leuk te maken maar dan moet
Je het er wel over hebben. Snap dat het misschien een gevoelig puntje kan zijn richten hem
Syl je bent gelukkig getrouwd en dat betekent dat alles bespreekbaar is, je seksuele leven is daar een onderdeel slechts van. Vroeger vond je een grote piemel misschien niet zo belangrijk als nu en over x jaren heeft iets anders je aandacht misschien, niets mis mee. Wat je nu gewoon moet doen is toegeven aan je verlangen maar op een verantwoordelijke manier, dus praten met je partner en op weg gaan naar erotisch vertier. Dit kan een parkeerplaats zijn of erotische bioscoop of parenclub, zoek even op internet en geniet.
Hoi.Burdy..16 cm is nartuurlijk niet kleinq.alles behalve dat..er zijn veel mannen die kleiner hebben...over het gevoel dat ontbteekt zou ik iets anders proberen...heel rustig en het communiceren..niet snel maar echt rustig.gewoon het uitspreken..de mijne is 13/14 cm en na burn out ook libido weg...dus er zijn veel mensen met problemen..ik wens je veel sterkte