probeer haar van te voren te vingeren eerst meer 1 vinger en dat 2 ofzo dan word haar vagina wat breder en probeer je het nog eens een keer en anders weet ik het niet
ja ze is dus nog maagd en vingeren door echt naar binnen gaan doet ook pijn. help!!
oei, misschien een vorm van vaginisme? Of misschien is ze wel gewoon te gespannen.. Ik zou de huisarts een om advies vragen..
Hoi
Ik herken het verhaal van je vriendin, een penis lukt helemaal niet, een vinger wel maar dat doet pijn. Ik ben zelf eerst naar de dokter geweest en doorgestuurd naar een gynacoloog. In hoeverre zij het kon zien was er met mij lichamelijk niets aan de hand. Momenteel ben ik in behandeling bij een sexuoloog voor vaginisme. Vaginisme wil zeggen dat een vrouw samentrekt wanneer je iets in de vagina probeert te stoppen. Het belangrijkste dat je leert is ontspannen. Naar mijn idee doe kan ik dit goed. Als ik zelf een vinger inbreng dan kan ik voelen wanneer ik span en onspan. Ik denk zelf dus ook dat er iets anders aan de hand is. als mijn vriend en ik proberen te vrijen (wat overigens niet lukt) dan heb ik na afloop een hele tijd pijn aan de vagina en voelt het brandend aan. Ik zou graag op de hoogte gehouden worden door jullie en graag weten wat en hoe je vriendin het ervaart. En misschien zijn er meer mensen die dit herkennen en een oplossing weten???
groetjes ikke
ja die omschrijving klopt helemaal. als we inderdaad hebben gevreeen dan voelt het branderig aan. ze vind het dan ook niet meer fijn als ik er teveel aanzit en het is dan erg gevoellig. heb nog geen oplossing maar alvast bedankt voor je antwoord.
hey hallo,
dat heb ik dus ook met mijn vriend...het lukt gewoon niet, en het doet pijn, ik vind het echt vervelend! en schaam me dan ook een beetje ๐ณ ๐ณ weet iemand trouwens of zonder condoom beter gaan?! veel succes verder
Hoi, hebben jullie er wel eens aan gedacht dat het ook een vaginale (schimmel) infectie kan zijn?
er zijn zo ontzettend veel vrouwen die hiermee te kampen hebben.
seks doet ontzettende pijn en als je dan toch seks hebt, dan heb je daarna idd een ontzettend pijnlijk en brandend gevoel in je vagina.
Zo'n infectie kan door alles komen, strakke broeken, te weinig vitamines. noem het maar op. Even langs de dokter, en alles is weer oke ๐
Je moet je wel even over die streep trekken, maar je krijgt gewoon antibiotica. Verder niks bijzonders, en weer lekkere seks!
succes.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik ben al bij de dokter getest op deze dingen en ik heb dus geen schimmelinfecti of andere bacterie.... met glijmiddel gaat het wel iets beter maar dat neemt niet de pijn weg.
groetjes ikke
Bij mij en mijn vriend lukte het ook niet in het begin. Het is misschien vervelend om te horen maar het kan echt een paar maanden duren, elke keer gewoon iets verder gaan, zo hebben wij het opgebouwd, maar het duurde dus erg lang. Mijn ervaring is dat het zonder condoom makkelijker gaat, desnoods met wat glijmiddel. Het kan ook erg veel verschil uitmaken welk standje je doet. Voor je vriendin is het minst pijnlijk als zij op d'r rug ligt met een kussen onder d'r kont, misschien is dat te proberen. Verder moet het leuk blijven, als de sfeer ontspannen is dan gaat het allemaal wat makkelijker.
Succes
jazeker kun je dan bevallen. Je lichaam werkt de baby toch naar buiten en trekt zich niks aan van vaginisme. Het is de natuur dat door de weeen de baby naar buiten wordt geperst, die hou je zelfs als ja vaginisme hebt niet tegen. Misschien heb je meer kans op uitscheuren ofzo, omdat je je onbewust misschien gaat verzetten, maar dat weet ik niet.
Het kindje komt er echt wel uit. Maar het si wel verstandig om het te melden aan je verloskundige of gyneacoloog.
Tijdens de bevalling krijg je namelijk ook een inweing onderzoekje om te kijken hoe ver de ontsluiting is. Bij vaginisme zou dit wel even vervelend kunnen zijn.
Maar over het bevallen zelf...daar hoe je je geen zorgen over te maken.
Je staat versteld over de oerkracht van je eigen lichaam.
wij willen graag nog een kind maar de sex doet zo'n pijn. maarja zonder sex geen baby. dokter kon niks vinden. iemand tips...
Hallo,
Het kan zijn dat je teveel spanning hebt in je bekkenbodemspieren (dat zijn de spieren waarmee je je plas ophoud) deze knijpt zich dan teveel samen en maakt de opening van je vagina nauwer en dat geeft pijn bij het vrijen.
Je kan jezelf trainen deze spieren meer te ontspannen, je kan bijv. met 2 vingers in je vagina gaan en dan bewust je bekkenbodem leren ontspannen. Let er dan ook op dat je je billen goed ontspant.
Je bekkenbodem is een 8-vormige spier die aan de voorzijde om je vagina en urinebuis zit en de achterzijde om je anus.
Succes
Groetjes Natalie