Wat betreft de assistente vind ik ook dat het haar niks aan gaat. Alleen wanneer je haar verteld dat het priv? is en dat ik het liever met de dokter bespreek, blijft ze maar doorvragen over waar het dan voor is en dat ik anders op een verkeerd moment wordt ingepland! Heb ook al eens meegemaakt dat zij een recept uitschreef zonder dat ik ook maar een dokter gezien heb.
Ik ben op dit moment ook niet meer zo bewust bezig met het pers? hebben van sex. Alleen wanneer ik ongesteld ben en tampons gebruik, doet het de laatste paar maanden ook steeds pijn. Het brandt wanneer ik ze inbreng. (nooit eerder gehad.)
Ik snap alleen niet dat sommige mensen elke dag sex kunnen hebben. Ik heb na het vrijen nog twee dagen last van mijn vagina en dan vooral tijdens het plassen.
Kan dit vaginisme zijn? Ik las er net het een en ander over op dit forum.
Daisy, het zou eventueel vaginisme kunnen zijn, maar dat hoeft helemaal niet.
Als de assistente blijft doorzeuren dan kun je misschien zeggen dat het een gyneacologisch probleem is waar je gewoon een arts voor nodig hebt. Dan is haar nieuwsgierigheid bevredigd en kun jij een gesprek met je huisarts hebben.
Dat heeft met inplannen niet zoveel te maken hoor, gewoonlijk wordt een spreekuur ingepland voor zo'n tien minuten per persoon en als je langer nodig hebt kun je gewoon een nieuwe afspraak maken.
Maar ga er wel heen, je kunt niet zo blijven doormodderen.
Veel succes, groetjes A
Daisy, ik denk eerlijk gezegd niet dat het vaginisme is, maar misschien is je vagina wel geirriteerd o.i.d.. Ik zou in ieder geval ook even langs de huisarts gaan en wat die assistente betreft...het is echt de grootste onzin om te zeggen dat je verkeerd zou worden ingepland! Iedere patient krijgt 10 minuten, dus hoe kan ze dan verkeerd inplannen?? Ik zou echt zeggen dat het haar niet aangaat! Succes ermee!!
Hallo,
Je bent gewoon te gespannen!
Het doet nog geen pijn en je denk al dat het pijn gaat doen!
Rook eens een joint ofzo, dat helpt je te ontspannen en dan gaat dat wel (zeker weten).
groetjes,
Cindy.
Heey,
STOP NU METEEN MET HET HEBBEN VAN SEKS EN GA NAAR JE HUISARTS!
Waarschijnlijk heb je 'focale vulvitis' en dat wordt alelen maar erger als je doorgaat terwijl je pijn hebt tijdens de seks! Zoek er over op internet, en vraag om doorverwezen te worden naar een seksuoloog/gynaecoloog.
Alelen dan voorkom je dat je nooit meer pijnloos kan vrijgen
Mvg
hallo,
mijn vriendin en ik willen graag met elkaar naar bed. we zijn al een tijd samen maar helaas lukt het niet om bij haar binnen te komen. ook vind ze het niet fijn om meerdere keren klaar te komen. ik zou haar graag meerdere orgasmes willen geven maar dat vind ze niet prettig zegt ze. ze komt wel echt klaar want als ze komt worden haar tepels hard. kan iemand me vertellen waarom ik niet in haar kan. heeft iemand dezelfde ervaringen. graag tips en dergelijken.
alvast bedankt
Haar klacht wordt vaginisme genoemd en heeft vaak een nare oorzaak.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Een nare ervaring op seksueel gebied in de jeugd. Seksueel misbruik of verkrachting.
lekker kortzichtig! misschien is ze wel gewoon te gespannen of niet nat genoeg en lukt het daarom niet?
praat er met haar over. Als het iets lichamelijks is kan je altijd nog langs een dokter.
heb me er in verdiept. zou best goed kunnen dat ze idd vaginisme heeft.
heel vervelend en hoe begin je over zoiets. ligt best gevoelig. heeft iemand tips of advies?
gewoon even samen op het Internet kijken? en er dan over praten?
hallo, ik heb nu al een tijdje een hele lieve vriendin en samen zijn we heel intiem en hebben dan ook seks zoals pijpen beffen enzo, alleen als we het willen doen dan lukt het niet om mn leuter in haar te krijgen. mede omdat ze dan veel pijn heeft en ik haar geen pijn wil doen, wat kan ik er aan doen zodat we wel helemaal met elkaar naar bed kunnen, ze is altijd wel erg nat dus daar ligt het niet aan. help!!