Hallo mensen,
Ik heb ontslag genomen bij mijn huidige werkgever, niet vanwege hem maar vanwege mijn carriere haha.
Ik ben zoveel van mijn huidige vriend gaan houden dat ik hem makkelijk kan vergeten!! Ik zie hem eventueel nog op de sportschool maar ook daar ben ik weinig te vinden dus is zijn probleem. Ik zie hem gewoon als ex collega, meer niet. Ik ben wel echt heel lang gek op hem geweest, niet normaal meer als ik eraan terugdenk en nog zit mijn zwakte er nog in een klein beetje maar verstand zegt nee en het blijft een nee!! IK blijf bij mijn vriend en ik ben niet van plan om hem te belazeren..... dus ik ga dat ook niet doen.
Maar leeftijd speelt zeker geen rol.
Grtjes
Dacht ik al Linde.... ik ben blij dat ik het zelf op tijd in ben gaan zien ๐
hoi. sinds 3jaar ben ik sammen met een man die 17 jaar ouder is dan ik en het gaat PERFEKT!!! groetjes
Over relaties waarbij het leeftijsverschil groot is, kun je geen algemene definitieve uitspraken doen. Iedere situatie is bijzonder en apart.
In algemeenheden spreken is meestal vrij zinloos omdat er belangrijker argumenten zijn waarom vaak het tegendeel goed mogelijk is.
Ik zou daarom wel benieuwd zijn waarom bij jou, terwijl je je goed bewust bent van het grote leeftijdsverschil, wel goed gaat. Welke aspecten zijn bij jullie dan geen probleem terwijl je dat ik het algemeen zou kunnen verwachten?
Ik ben al 16 jaar samen met een man die 36 jaar ouder is dan mij,we hebben 2 kinderen.
Hoi ik zit in hetzelfde situatie als jij.. misschien iets erger.
Ik heb ook sinds 4 jaar geleden een relatie met een oudere man.
Ik ben nu 26 jaar en hij 55 jaar.
Dus hij was 51 jaar en ik was 22 jaar toen wij met de relatie begon.
Wij schelen 29 jaar van elkaar.
Het ging harstikke goed tussen ons, totdat ik ineens door de war raakte als ik zeker met hem verder moest, of als ik iemand van mijn eigen leeftijd moest nemen.. want ik begon ineens om me heen te kijken naar jongere mannen van mijn eigen leeftijd.
Maar ik heb wel een sterke gevoel van binnen voor hem.
Ik wil dolgraag kinderen hebben, en weet juist niet zo zeker als ik gewoon normaal kinderen bij hem moet nemen, tenminste 2 kinderen of als ik bij een jongere iemand moet nemen!
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Heej,
Ik ben verliefd op een 10 jaar oudere jongen..
Is dit erg? Ps. Ik ben 15 hij 25.. Het gaat allemaal echt heel goed enzoo.. maar toch..
Greetz x
Leeftijdsverschil 14 jaar:
http://www.dokter.nl/forum/Relatie-seksualiteit/124475-leeftijds-verschil-14-jaar.html
Je bent absoluut niet de enige
ik ben 17 (nogmaar :|) en ben ook smoorverliefd op iemand van 37. 20 jaar dus! niet niks.
maar hij ziet er niet uit als 37, en hij is zoo lief en alles. ik weet nog niet goed wat ik nou moet. het is allemaal heel moeilijk. er zijn vriendinnen die het weten. en ze zijn blij dat ik gelukkig ben, maar vinden het wel een beetje raar. is voor te stellen. zou ik ook vinden.. maar nu zit ik zo vol van hem! en ik weet dat hij het ook voor mij voelt, dat zegt ie constant.
wat we er op latere tijd van moeten verwachten weten we allebei niet, we laten het gewoon lekker gaan, en het is nu superleuk met zn 2en!
ik zou hem echt voor geen goud willen missen.
gewoon doen wat voor JOU goed voelt!
Ik kan jouw geen advies geven, want mij is het zelfde overkome, ik ben in de veertig en hij in de zestig, we verschillen 18 jaar.
Ik ben wel nog getrouwd, maar mijn huwelijk is voorbij, ik ben er nog voor de kinderen, dat weet die man ook, hij is wedunaar.
Maar we trekken elkaar heel erg aan,ik durf niet. wil wel heel graag.
we doen heel veel dingen samen, zitten samen bij een vereniging, en dan kun je ons altijd samen vinden.
ik ben verliefd op een man van 43 jaar, 22 jaar ouder als mij. als ik bij hem ben voel ik me gelukkig en voel me veilig bij hem.
ik had een relatie die is hier door kapot gegaan omdat ik snel en veel gevoelens voor die man heb gekregen wat moet ik nu.
ik ben bijna 20 jaar heb al samen gewoont maar ik hou gewoon van die gene wie kan mij messchien raad geven wat ik hier mee kan doen.
Hallo, ik heb iemand van het werk 2 jaar geleden leren kennen.hij is net 36 en ik ben 24. hij heeft een zoontje van 4 die bij zijn ex woont,waar hij ook regelmatig heen gaat. hij en zijn ex kunnen elkaar niet uitstaan hebben constant ruzie. hij heeft zijn kind ook niet erkent,hij wou geen kind maar zij perse wel,alleen condooms gebruikt maar toch zwanger geraakt.zij was volgens hem ook vreemdgegaan en hij wil graag een dna test doen maar ex wil geen toestemming geven.kind lijkt wel op hem qua uiterlijk.wat mij dwars zit is als er bij zijn ouders kerst of sint gevierd word.moet zij er altijd bij zijn. hij zegt dan ja het is de moeder van mn zoontje en zij kan niet zonder mn ouders en ze word door zijn ouders in de watten gelegd.kan ik niks aan doen? het is gewoon zo zegt hij,hij kan er nu niks aan veranderen en hij is ook vaak niet welkom bij zijn ex en zoontje.hij mag ook vaak niet komen dus ziet hij zijn zoontje niet vaak
hij en ik hebben gevoelens voor elkaar,maar hij is nog niet toe aan een relatie omdat hij zijn beperkingen heeft en problemen met zijn ex en zoontje,wij zoenen,knuffelen, smsen,af en toe seks. het is nu wel ff geheim omdat mn ouders hem niet mogen omdat wij ooit ruzie hebben gehad maar nu is het tussen ons weer goed gekomen,zijn ex zei dat zij de vriendin van hem was terwijl het niet zo is, zij heeft borderline en is niet de gemakkelijkste,gebruikt enz. hij wil ooit vaderschap afdwingen.en dna test doen.dus mijn ouders denken nu dat hij me geflast heeft,maar dat is niet zo.wij gaan nu echt goed met elkaar om,en een goede band samen.vinden wij zelf. later wil hij wel een relatie als hij er aan toe is en ik wil dat ook wel.ikben heel verliefd op hem en wil vaak bij hem zijn.hij zegt dat hij geen misbruik van me maakt. wou het ff even kwijt. zalr een relatie aan komen bij ons? we zijn gek op elkaar
we doen het verder heel rustig aan allemaal,alleen mijn ouders moeten hem niet
Jij wil een relatie met die man. Hij niet met jou. Maar wil wel seks van jou. Jaja..., erg leuke man ja...
't Zou mijn prins van m'n dromen niet zijn. Heb je geen eigenwaarde ?
Hij is totaal met andere dingen bezig dan met jou. Het verwerken van het verlies van zijn ex. En dat moet hij ook zeker doen. Maar dan toch wel zeker zonder jou.
Hoe lang laat jij je nog misbruiken ?